خرید بلیط هواپیما استانبول

پرواز داخلی
پرواز خارجی
بیمه
این فیلد الزامی است
switch
این فیلد الزامی است
این فیلد الزامی است
این فیلد الزامی است
  • بزرگسال (12سال به بالا)
    1
  • کودک (۲ سال تا ۱۲ سال)
    0
  • نوزاد (زیر ۲ سال)
    0
این فیلد الزامی است
این فیلد الزامی است
switch
این فیلد الزامی است
این فیلد الزامی است
این فیلد الزامی است
  • بزرگسال (12سال به بالا)
    1
  • کودک (۲ سال تا ۱۲ سال)
    0
  • نوزاد (زیر ۲ سال)
    0
این فیلد الزامی است
ثبت نام بیمه مسافرتی
نرخ‌های ویژه
ارزانتر از همه جا در

بلیط‌کده

خرید بلیط هواپیما استانبول منجر به بازدید شما از استانبول یکی از شهرهای زیبا و پربازدید ترکیه و از مقاصد محبوب ایرانیان برای گردشگری می گردد. استانبول بهترین گزینه برای سفر لذت بخش دوستانه یا خانوادگی می باشد. شهری با جاذبه های گردشگری که هم نزدیک و هم کم هزینه است که برای ایرانیان نیازمند ویزا نیز نمی باشد.
وب سایت بلیط کده امکانات گوناگونی برای پیدا کردن بهترین و کم هزینه ترین روش جهت خرید بلیط هواپیما استانبول را در اهتیار شما قرار می دهد. برای این که در شهر استانبول دچار سردرگمی جهت تهیه بلیط استانبول به تهران نشوید به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم علاوه بر خرید بلیط هواپیما تهران به استانبول، بلیط هواپیما استانبول به تهران را نیز خریداری نمایید.
 

خرید بلیط هواپیما استانبول

خرید بلیط هواپیما استانبول

امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما استانبول در بلیط کده: یکی از مزایای بلیط کده امکان استرداد بلیط هواپیمای خارجی است. بنابرین چنانچه پس از خرید بلیط هواپیما استانبول به هر دلیلی مایل به کنسل کردن بلیط خود بودید، به راحتی می توانید در سامانه بلیط کده، بلیط خود را استرداد نمایید. پس از کنسل نمودن بلیط هواپیما، درصد کنسلی از مبلغ بلیط کسر شده و هزینه بلیط به شما بازگردانده می شود.
مقایسه آنلاین قیمت ها و خدمات ایرلاین ها: در سایت بلیط کده جهت خرید اینترنتی بلیط هواپیما، می توانید پروازهای موجود در مسیر استانبول و قیمت بلیط هواپیما استانبول را به صورت آنلاین و لحظه ای مشاهده نمایید و ارزان ترین بلیط هواپیما استانبول را رزرو نمایید.
خرید بلیط هواپیما استانبول از معتبرترین ایرلاین ها: با خریدن بلیط هواپیما خارجی از بلیط کده، شما مسافرین محترم به معتبرترین و متنوع ترین ایرلاین های دنیا دسترسی دارید. در صورت خرید بلیط هواپیما استانبول از شرکت خاصی، با استفاده از گزینه ایرلاین در سیستم فیلترینگ، ایرلاین مورد نظر خود را انتخاب نمایید. شرکت های هواپیمایی ای مانند ماهان، آسمان و ایران ایر پرواز مستقیم به استانبول دارند.
خرید بلیط ارزان هواپیما استانبول: با خرید بلیط هواپیما از بلیط کده، ارزان ترین قیمتشز بلیط هواپیما استانبول از آن شما خواهد شد. قیمت بلیط هواپیما استانبول به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه به لحظه تغییر می کند. شما عزیزان به راحتی می توانید از قیمت ها مطلع شوید و ارزان ترین بلیط هواپیما استانبول را رزرو نمایید.
 

 

خرید بلیط هواپیما استانبول

خرید بلیط هواپیما استانبول به تهران

استانبول یکی از بزرگ ترین شهرهای ترکیه و البته جزء یکی از زیباترین شهرهای جهان می باشد. با خرید بلیط هواپیما استانبول به تهران می توانید در عرض چند ساعت به این شهر زیبا و پرجاذبه که بیشتر از 20 ساحل دارد و به خاطر مساجد و کاخ های باشکوه که بهشتی برای گردشگران شده است، سفر کنید. شما می توانید در مقاله جاهای دیدنی استانبول اطلاعات کاملی از مراکز تفریحی، خرید و جاذبه های این شهر کسب نمایید.
در تمام ماه های سال، استانبول جذابیت های خاصی برای گردشگران دارد، اما بهترین زمان سفر به این شهر، فصل پاییز و اوایل بهار است. در این زمان هوای ترکیه معتدل بوده و رطوبت کمتری نیز دارد. در این فصل ها جشنواره ها حراجی های مختلفی نیز برگزار می شود و مسافرین می توانند لذت خرید به همراه تخفیف های شگفت انگیز را نیز تجربه کنند.
بنابرین اگر می خواهید سفری ارزان داشته باشید و هزینه مقرون به صرفه تری را برای اقامت پرداخت نمایید، با خرید بلیط هواپیما استانبول به تهران از بلیط کده، در فصل پاییز و بهار از این سفر لذت ببرید.
همچنین برای این که در شهر استانبول به دنبال خرید بلیط نباشید، علاوه بر خرید بلیط هواپیما تهران به استانبول، بلیط هواپیما استانبول به تهران را نیز با بهترین قیمت از بلیط کده بدون دردسر خریداری نمایید.

قیمت بلیط هواپیما تهران به استانبول

برای سفر به استانبول فقط کافیست قیمت بلیط هواپیما تهران به استانبول را به راحتی فقط با چند کلیک در هر ساعتی از شبانه روز، در بلیط کده مشاهده فرمایید. در ضمن نیازی به اخذ ویزا ندارید و این خود یکی از دلایل جدابیت سفر به استانبول است. همین موضوع باعث شده تا بلیط هواپیما تهران به استانبول از پرفروش ترین بلیط ها باشد.
برای آگاهی از قیمت بلیط هواپیما تهران به استانبول می توانید به سایت بلیط کده مراجعه کنید و با استفاده از سیستم مقایسه، قیمت ها را مقایسه کنید و ارزان ترین بلیط هواپیما استانبول را رزرو نمایید. خرید ارزان بلیط به ماه های مختلف سال بستگی دارد. بنابرین پیشنهاد می کنیم پروازهای فرست کلاس و بیزینس کلاس تهران به استانبول را از قبل خریداری نمایید. خرید پروازهای اکونومی کلاس تهران به استانبول را حداقل از دو ماه قبل از سفر رزرو نمایید. معمولا ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما تهران به استانبول را در اواسط دی تا اوایل بهمن می توانید تهیه فرمایید.
اگر تاریخ سفر مشخصی دارید بلیط رفت و برگشت استانبول را رزرو نمایید، به دلیل این که قیمت بلیط هواپیما تهران به استابول رفت و برگشت از قیمت خرید دو بلیط یک طرفه تهران به استانبول و استانبول به تهران ارزان تر می باشد.
در روزهای دوشنبه و سه شنبه نیز از روزهایی است که قیمت بلیط ارزان تر از روزهای دیگر هفته می باشد.
 

خرید بلیط هواپیما استانبول

بلیط چارتر استانبول

گاهی اوقات آژانس های مسافرتی، بلیط های یک پرواز به مقصدی خاص، به عنوان مثال بلیط چارتر استانبول یا پیش خرید می کنند و بعد آن را در بازار به گردشگران و مسافران می فروشند. اما زمانی که به روز پرواز نزدیک می شود، اگر آن بلیط ها به فروش نرفته باشد، بلیط چارتر استانبول که باقی مانده باشد با قیمت کمتری عرضه می شوند. به همین دلیل بلیط چارتر استانبول می تواند قیمت بسیار کمتری داشته باشد.
 

بلیط لحظه آخری تهران به استانبول

در یک سفر باید به صرفه جویی در هزینه ها در مسیر رفت و برگشت دقت کرد. به همین سبب بسیاری از گردشگران که به دنبال سفرهای اقتصادی هستند، تلاش می کنند بلیط لحظه آخری تهران به استانبول یا حتی بلیط برگشت آن را لحظه آخری تهیه کنند.
اگر شما به زمان پرواز بسیار نزدیک باشید و هنوز صندلی های هواپیما پر نشده باشد، آژانس عرضه شده در لحظات آخر، قیمت را کاهش می دهد. بلیط لحظه آخری تهران به استانبول هم یکی از این گزینه هاست که پیش روی مسافران و گردشگران است.
 

خرید بلیط هواپیما استانبول

بلیط ارزان هواپیما استانبول

همانطور که می دانید قیمت بلیط هواپیما در یک مسیر خاص، مثلا خرید بلیط هواپیما استانبول، تحت تاثیر عوامل متفاوتی چون شرکت هوایی ارائه دهنده بلیط، نوع کلاس پروازی، تاریخ و زمان سفر و... می باشد. از این جهت برای خرید بلیط ارزان هواپیما استانبول بهتر است هنگام جستجو، بلیط ها را در شرایط یکسان با هم مقایسه کنید. سپس ارزانترین بلیط هواپیما استانبول را تهیه فرمایید.
 

بلیط سیستمی یا چارتر استانبول

پاسخ این سوال به شرایط مسافر باز می گردد. برای انتخاب نوع بلیط، شرایط مختلف قیمت، سن مسافر و هم چنین قوانین کنسلی را در نظر بگیرید. قبل از رزرو بلیط، قیمت بلیط های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید.
بلیط های چارتری جریمه کنسلی بیشتری نسبت به بلیط سیستمی دارد و در اکثر مواقع هم غیر قابل کنسل شدن هستند. هم چنین اگر مسافر از پرواز جا بماند اگر بلیط رزرو شده چارتر باشد، کل مبلغ غیر قابل بازگشت می شود. اگر بلیط سیستمی باشد، بخشی از هزینه به حساب برمی گردد.

خرید بلیط هواپیما استانبول

خرید بلیط استانبول

با پیشرفت تکنولوژی و و سامانه های اینترنتی ارائه دهنده بلیط هواپیما، موجب شده است تا خرید بلیط استانبول در هر ساعتی از شبانه روز و هر مکانی به کاربران اینترنتی پیشنهاد گردد. از مزایای خرید بلیط استانبول به صورت آنلاین که بیش از هر چیز دیگری باعث رضایت و آرامش خاطر مسافران در سفرهای خارجی شده است می توان به صرفه جویی در هزینه و وقت، سرعت در رزرو بلیط هواپیما استانبول، ساده بودن مراحل خرید بلیط هواپیما، و رزرو و خرید بلیط بدون محدودیت زمانی اشاره کرد.

 

قیمت بلیط هواپیما استانبول به تهران

برای یافتن قیمت بلیط هواپیما استانبول به تهران، در سایت بلیط کده ، گزینه ی "پرواز های خارجی" را انتخاب نمایید. همچنین مشخص کنید که بلیط یک طرفه می خواهید یا دوطرفه. بعد از انتخاب نوع بلیط، لازم است مبدا، مقصد، تاریخ رفت، تاریخ برگشت، تعداد مسافران و کلاس پروازی "اکونومی- بیزینس و فرست" را وارد کنید و بر روی گزینه جستجو کلیک کنید.
در این مرحله انواع قیمت بلیط هواپیما استانبول به تهران را همراه با اطلاعات بلیط مانند ساعت حرکت و چارتر یا سیستمی بودن بلیط و نوع هواپیما را به صورت رفت و برگشت مشاهده می کنید. با انتخاب گزینه "اطلاعات بیشتر" می توانید جزئیات بلیط را مشاهده کرده و بلیط رفت یا برگشت را به صورت جداگانه انتخاب کنید تا سایر بلیط های رفت و برگشت با توجه به بلیط انتخابی شما، فیلتر و نمایش داده شود.
در مرحله "تایید اطلاعات" شما می توانید اطلاعات بلیط، درخواست دهنده و مشخصات مسافران را مشاهده کرده و پس از کنترل کردن اطلاعات وارد شده و قیمت بلیط هواپیما استانبول به تهران، آن ها را تایید یا در صورت نیاز از گزینه "ویرایش" استفاده کنید.
توجه داشته باشید بهترین پروازها از نظر قیمت و ساعت پرواز در ابتدای لیست متمایز شده تا مسافران عزیز در انتخاب بهترین قیمت بلیط هواپیما استانبول به تهران را به راحتی مشاهده نمایند.
در مرحله "مشخصات مسافران" بلیط شما ثبت شده و باید اطلاعات شخصی مسافران (نام و نام خانوادگی- جنسیت- تاریخ تولد و اطلاعات پاسپورت) را وارد کنید.
با انتخاب یکی از گزینه های "پرداخت اعتباری" یا "پرداخت آنلاین" وارد مرحله "پرداخت" شوید. با کامل کردن فرآیند پرداخت، بلیط شما صادر می شود. همچنین اطلاعات بلیط برای شما ارسال خواهد شد. (برای سوار شدن به هواپیما ارائه بلیط چاپی الزامی نیست).
بلیط کده برای شما مسافران و گردشگران گرامی سفر خوشی را آرزو می کند.

 

فرودگاه های شهر استامبول

مسافرین و گردشگران محترم که قصد سفر به کشور ترکیه را دارید یا می خواهید به واسطه فرودگاه های استانبول به دیگر کشور ها سفر کنید، بهتر است برای جلوگیری از بروز مشکلات، اطلاعاتی در مورد فرودگاه های واقع در استانبول داشته باشید.
شهر استانبول دارای دو فرودگاه بین المللی به نام فرودگاه آتاتورک و فرودگاه گوکچن است. تمامی پروازها از این دو فرودگاه انجام می شود و مهم ترین بخش حمل و نقل عمومی در بخش هوایی هستند. استامبول یکی از شهرهای توریستی مهم است و خدمات بسیاری نیز دارد. معماری فرودگاه آتاتورک نیز از مکان های قدیمی و جاذبه های ترکیه می باشد.
 

فرودگاه جدید استانبول

 

فرودگاه جدید استانبول

فرودگاه جدید استانبول از بزرگ ترین و مجلل ترین فرودگاه های استانبول به شمار می رود. فرودگاه جدید استانبول در منطقه آرناووت کوی شهر استانبول واقع شده است.
فرودگاه استانبول با ارائه خدمات و امکانات منحصر به فردی که دارد تجربه ای ویژه در اختیار گردشگران قرار می دهد. این و هتل هایی برای استراحت مسافران می باشد که هزینه های آن باید پرداخته شود.VIPفرودگاه دارای سالن های
از دیگر امکانات این فرودگاه امکان اقامت ساعتی در اقامتگاه های متنوع آن می باشد. ارائه فضای 40 هزار متر مربعی پارکینگ و نوار نقاله 40 هزار متری با ظرفیت 30 هزار چمدان در هر ساعت. وجود تکنولوژی هایی چون هوش مصنوعی و امکانات ویژه برای معلولین. داشتن کافی شاپ ها رستوران ها و فست فود های بسیار که به صورت 24 ساعته خدمات به مسافران ارائه می دهند.
مسافرین محترم می توانند برای رسیدن به مرکز شهر از تاکسی، اتوبوس یا مترو استفاده کنند:
• دسترسی با تاکسی: در این فرودگاه تاکسی ها به صورت شبانه روزی در اختیار مسافران قرار دارد. البته هزینه تاکسی از اتوبوس و مترو بیشتر می باشد.
• دسترسی با اتوبوس: اتوبوس هزینه کمتری دارد. فرودگاه استانبول دارای 150 اتوبوس است. با اتوبوس می توانید به 19 مسیر مختلف در شهر دست پیدا کنید.
• دسترسی با مترو: از کم هزینه ترین وسایل نقلیه می باشد.
• اتومبیل کرایه ای: فرودگاه استانبول دارای 6 مجموعه عظیم از اتومبیل ها را در اختیار مسافران برای کرایه قرار داده است.
 

 

فرودگاه صبیحا گوکچن

 

فرودگاه صبیحا گوکچن

این فرودگاه در قسمت جنوبی شهر استانبول قرار دارد. از پرترددترین فرودگاه های جهان شناخته می شود. فاصله آن تا مرکز شهر حدود 35 کیلومتر می باشد. این فرودگاه دارای خدماتی چون: باجه های تبدیل ارز و دستگاه های خود پرداز، دارای رستوران ها و کافی شاپ ها با منوهای متنوع، غذاها و نوشیدنی های محلی و اصیل ترکیه و بین المللی، فروشگاه ها و مجتمع های خرید می باشد.
فرودگاه گوکچن امکاناتی مانند استراحت عمومی و هتل 4 ستاره که در حدود 4 طبقه با 128 اتاق با امکانات کامل در اختیار مسافران قرار گرفته است.
راه های دسترسی آن تاکسی های فرودگاه، ایستگاه های مترو و پایانه اتوبوس رانی است.
ایرلاین های ایرانی که پرواز به استانبول دارند
همیشه کشور ترکیه، یکی از مقاصد اصلی ایرانی ها برای مسافرت بوده است. ایرلاین های متعددی در ایران به وسیله آژانس های گردشگری همانند بلیط کده، بلیط هواپیمای این کشور را به فروش می رسانند. تمام پروازهای به مقصد استانبول ، بدون توقف و تقریبا توسط تمام ایرلاین های ایرانی و دو ایرلاین ترکیه برگزار می شود.
ایرلاین ایران ایر: از معروف ترین ایرلاین های ایران است که پرواز های ایران به ترکیه در تمام روزهای هفته انجام می شود. ویژگی های این ایرلاین، تخفیف برای خانواده های تحت پوشش بنیاد شهید و سازمان بهزیستی، سفارش غذای خاص از منوی برگزیده این ایرلاین، وجود وسایل کمکی خاص برای کودکان و سالمندان.
نوع پروازهای هواپیمایی ایران ایر از نوع هما کلاس و عادی است. میزان بار مجاز در این پرواز 30 کیلوگرم بوده و پرواز در ساعات اولیه روز انجام می شود.
ماهان ایر: از بهترین پروازهای ایران به ترکیه و از بهترین ایرلاین های ایران است. پروازهای اکونومی و بیزینس کلاس این ایرلاین به مقصد ترکیه با امکانات عالی و همه روزه به مسافرین عزیز ارائه می شود. از ویژگی های این ایرلاین، ویلچر، کودک بدون همراه، به همراه داشتن حیوانات خانگی، خوراک ویژه و ترانسفر است. ماهان ایر تنها به فرودگاه آتاتورک پرواز دارد اما دارای مناسب ترین و ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما استانبول را در بین ایرلاین های مقصد ترکیه است.
معراج ایرلاین: معراج ایرلاین به کمترین تاخیرهای پروازش معروف است. از ویژگی های این ایرلاین اعلام میزان بار مجاز هر مسافر به مقدار 30 کیلوگرم است و داشتن کمترین قیمت در پرواز اکونومی کلاس.
کیش ایرلاین: دارای پرواز های اکونومی و بیزینس و مقدار بار مجاز 30 کیلوگرم اعلام شده است. هواپیماهای این ایرلاین، ایرباس بوده و در ساعات اولیه صبح انجام می شود. پرواز این ایرلاین به فرودگاه آتاتورک می باشد.
قشم ایرلاین: این ایرلاین همانند کیش ایرلاین بوده اما کمی قیمت آن بیشتر می باشد. نوع ایرباس 300 و 320 می باشد. به شهرهای استانبول ، ازمیر، سابیها و اسپارتا در ترکیه پرواز دارد.
زاگرس ایرلاین: از ایرلاین های شناخته شده که با هواپیماهای ایرباس 320 وMD پروازهای خود را انجام می دهد، امکانات متعددی دارد. حداقل بار مجاز این ایرلاین 25 کیلوگرم برای سفر استانبول است و در پرواز اکونومی خود از ایرباس 320 بهره می برد.
برای خرید بلیط هواپیما استانبول از بلیط کده تمامی این ایرلاین ها را می توانید بیابید.
بلیط کده برای شما مسافران و گردشگران گرامی سفر خوشی را آرزو می کند.


 

سوالات متداول
آیا برا سفر به استانبول نیاز به ویزا دارم؟
خیر، مسافران ایرانی برا سفر به ترکیه(استانبول) نیاز به ویزا ندارند و می توانند در طول 6 ماه، 90 روز در ترکیه اقامت داشته باشند
آیا می توانم بعد از خرید بلیط، تاریخ پرواز برگشتم را تغییر دهم؟
در صورتی که بلیط استانبول خریداری شده توسط شما سیستمی باشد، شما امکان جابجایی زمان پرواز را به شرط دارا بودن ظرفیت و پرداخت جریمه خواهید داشت
آیا در فرودگاه استانبول جهت رفتن به مرکز شهر مترو وجود دارد؟
بله، در فرودگاه استانبول ایستگاه مترو وجود دارد و شما می توانید با پرداخت هزینۀ اندکی به مرکز شهر مراجعه نمایید
بلیط استانبول چه زمانی ارزانتر است؟
معمولاً در فصل های سردتر سال( به جز ژانویه) قیمت بلیط هواپیما استانبول کمتر می باشد.