جاهای دیدنی کیش در شب

جاهای دیدنی کیش در شب
جاهای دیدنی کیش در شب از جذابیت های بی شماره جزیره کیش است. کیش دارای جاهای دیدنی معرف و همچنین ناشناخته در شب است
تاریخ : 04/06/2023 09:53:46 ب.ظ

سفر به جزیره کیش در هر شرایط و در هر فصل از سال بسیار خاطره انگیز و جذاب است اما شب های جزیره جلوه دیگری دارد و جاهای دیدنی کیش در شب شما را شگفت زده خواهد کرد. اگر بلیط هواپیما شما هم شب است و شما شب به کیش می رسید؛ زندگی شبانه در جزیره کیش بسیار پرشورتر از روزهای آن در جریان است و امنیت جزیره موجب می شود تا گردشگران با خیالی آسوده در طول شب در جزیره تردد کرده و از جاهای دیدنی کیش در شب لذت ببرند. علاوه بر این تفریحات و مکان های دیدنی جزیره کیش در شب فعالیت داشته و برخی از آنها تا نیمه های شب برنامه های مهیج و سرگرم کننده ای دارند.
با غروب آفتاب و تاریک شدن هوا، جزیره کیش چهره جدیدی به خود می گیرد. هوا خنک تر می شود و در بخش های مختلف جزیره نورپردازی های زیبایی به چشم می خورد. در این حال و هوا حتی پیاده روی کردن در ساحل و یا قدم زدن بر روی اسکله بسیار لذت بخش خواهد بود. همچنین در شب می توانید در رستوران ها و کافه های جزیره اوقات آرام و دلنشینی را تجربه کنید. اما شب های جزیره کیش به همین تفریحات ختم نمی شود پس می توانید با خیال راحت بلیط هواپیما کیش خود را برای شب تهیه کنید. مکان های دیدنی و تفریحی بسیار در طول شب فعالیت دارند که در این بخش به بررسی تعدادی از جاهای دیدنی کیش در شب می پردازیم.

مطالب مرتبط


پارک شهر کیش

پارک شهر کیش در شب

آدرس: جزیره کیش، بلوار خلیج فارس، پارک شهر
شماره تلفن: 07644458582
ساعات بازدید: پارک به صورت شبانه روزی باز است
پارک شهر کیش در شرق جزیره کیش واقع شده است و 11 هزار متر مربع مساحت دارد. این پارک در میان ساکنان جزیره و گردشگران بسیار محبوب بوده و امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری دارد. بیش از نیمی از پارک با گیاهان بومی و غیر بومی پوشیده شده است و یک دریاچه مصنوعی بزرگ در داخل پارک ساخته شده است. این پارک برای گردش در شب بهترین انتخاب است. نورپردازی های زیبای آن و انعکاس آنها در داخل دریاچه صحنه بسیار زیبایی را خلق می کند.
گردشگران می توانند در آلاچیق ها اسکان کنند و از تفریحات آن نیز لذت ببرند. پیست دوچرخه سواری، پیست اسکیت، جاده سلامتی، میدان گل، فضای بازی برای کودکان، آب نما و نیمکت های متعدد از جمله امکاناتی است که در پارک وجود دارد. برای گردش در داخل دریاچه حدود 30 قایق پدالی وجود دارد و می توان بر روی آب گردش کرد و از آرامش دریاچه و هیجان قایق سواری لذت برد. در داخل پارک غرفه های صنایع دستی بومیان جزیره کیش، رستوران ها و کافی شاپ های متعددی برای گردشگران و کیشوندان در نظر گرفته شده است.

پارک شهر کیش در شب



زمین بازی کودکان مسقف است تا کودکان در هر شرایط آب و هوایی بتوانند به دور از گرما و باد و ... بازی کنند و از امکانات و بازی های موجود در پارک لذت ببرند. بر روی دیوارهای پارک آثار هنرمندان خلاق و خوش ذوق را مشاهده می کنید. این پارک یکی از زیباترین پارک های جزیره کیش است و گردشگران می توانند برای استراحت و شب نشینی به این پارک رفته و اوقات شاد و مفرحی را تجربه کنند.
مکان های دیدنی نزدیک به پارک شهر کیش
• اسکله تفریحی کیش
• پلاژ آقایان
• پلاژ بانوان
• ساحل مرجان

شهربازی هایلند کیش

شهربازی هایلند کیش در شب

آدرس: جزیره کیش، بلوار خلیج فارس، پارک شهر کیش، شهربازی هایلند کیش
شماره تلفن: 09347681362
ساعت بازدید: همه روزه از ساعت 16 تا 24
شهربازی هایلند کیش در بخش شرقی جزیره کیش قرار داشته و از مرکز شهر فاصله زیادی ندارد. این شهربازی یکی از مدرن ترین مراکز تفریحی جزیره کیش محسوب می شود و برای تمام اعضای خانواده بازی های سرگرم کننده و هیجان انگیز دارد. در فضای باز مجموعه شهربازی انواع دستگاه های بازی وجود دارد اما گشت و گذار در شهربازی تنها به بازی کردن محدود نمی شود. گردشگران در کافه و رستوران های زیبای این مجموعه تفریحی می توانند اوقات خوشی را سپری کنند و طعم غذاها و نوشیدنی های تازه و خوشمزه را بچشند.
فضای باز مجموعه از نورپردازی کافی برخوردار است و به همین دلیل بسیاری از گردشگران برای تفریح شبانه این شهربازی را انتخاب می کنند. علاوه بر بازی های مهیج و جذاب، قدم زدن در فضای سرسبز پارک ئ تنفس هوای خنک و مطبوع جزیره یکی از تفریحات آن محسوب می شود. در مجموعه سرپوشیده شهربازی نیز دستگاه های مدرن و وسایل بازی مهیجی وجود دارد، مهم نیست چه سنی داشته باشید، این بازی ها برای همه سنین جذاب است.

شهربازی هایلند کیش در شب



از جمله بازی های موجود در فضای باز شهربازی می توان به چرخ فلک، سفینه، آبشار، رنجر، سورتمه، سیمیلاتور، رولر کاستر هوایی و آبی، ماشین های ضربتی و ... اشاره کرد. در مجموعه سرپوشیده آن نیز انواع بازی از جمله اتاق فرار، تالار روح، سینما گیم، پلی استیشن، شبیه ساز تیر اندازی و خلبانی و ... وجود دارد. برای رفتن به شهربازی می توانید از تاکسی یا خودروی شخصی استفاده کنید. بلیط ورودی شهربازی در حدود 20 هزار تومان است اما برای استفاده از دستگاه ها باید کارت شارژ تهیه کنید.
مکان های دیدنی نزدیک به شهربازی هایلند کیش
• ساحل مرجان کیش
• پارک ساحلی سیمرغ
• پارک دلفین و باغ پرندگان کیش
• بولینگ مریم
• اسکله تفریحی کیش

گذر هنرمندان کیش

گذر هنرمندان کیش در شب

آدرس: جزیره کیش، بلوار دریا، خیابان سنایی، گذر هنرمندان کیش
ساعت بازدید: همه روزه در هر ساعت از شبانه روز می توانید از این گذر بازدید کنید
گذر هنرمندان در سال 1378 ساخته شده است و یکی از جاذبه های گردشگری جزیره کیش محسوب می شود. در گذر هنرمندان کیش تندیس مشاهیر و هنرمندان معروف ایران زمین قرار داده شده است و گردشگران ایرانی و توریست های خارجی می توانند با قدم زدن در این گذر با مشاهیر ایرانی آشنا شوند. بر روی هر یک از مجسمه ها اطلاعات و زندگی نامه هر یک از مشاهیر درج شده است و هر شخصیت را به طور کامل معرفی می کند.

گذر هنرمندان کیش در شب



گذر هنرمندان کیش محل مناسبی برای گردش و پیاده روی در شب است. نور پردازی فوق العاده زیبای این گذر موجب شده است تا بتوان ساعاتی را در این مجموعه سپری کرد و از فضای دلنشین آن لذت برد. در این مجموعه مجسمه افراد مشهوری از جمله ابوالحسن صبا (موسیقیدان)، شریف لطفی (موسیقیدان)، غلامحسین بنان (موسیقیدان و خواننده)، محمد حیدریان (نقاش)، حسین بهزاد (نقاش)، غلامحسین سپنتا (سینماگر) و بسیاری از مشاهیر دیگر وجود دارد.
مکان های دیدنی نزدیک به گذر هنرمندان کیش
• بولینگ مریم
• اسکله تفریحی کیش
• بازار ونوس

ساحل مرد ماهیگیر کیش

ساحل مرد ماهیگیر کیش در شب

آدرس: جزیره کیش، خیابان سنایی، بلوار ساحل، پارک ماهیگیر کیش
ساعت بازدید: این پارک به صورت شبانه روزی باز است
پارک مرد ماهیگیر کیش در بخش شرقی جزیره قرار دارد. یک مجسمه 12 متری به شکل یک مرد ماهیگیر که در حال پرتاب کردن تور ماهیگیری به داخل دریا است به عنوان نماد پارک شناخته می شود و نام این پارک از این مجسمه گرفته شده است. در دو بخش شرقی و غربی پارک دو آبنمای زیبا وجود دارد که با یک جوی آب به طول 100 متر به یکدیگر متصل شده اند. در این پارک گیاهان مختلفی کاشته شده است و انواع درختان و گیاهان بومی و غیر بومی بیشتر فضای پارک را پوشش داده است.

ساحل مرد ماهیگیر کیش در شب



یکی از تفریحات جذاب در ساحل پارک ماهیگیر کیش، ساخت مجسمه های شنی است. با ورود به پارک مشاهده خواهید کرد که بسیاری از گردشگران در حال ساختن مجسمه شنی هستند و کودکان نیز ساعت ها با این کار سرگرم می شوند. پارک ساحلی مرد ماهیگیر به صورت شبانه روزی باز است و در هر ساعتی از شب می توانید در ساحل آرام آن قدم بزنید و در آلاچیق های آن اسکان داشته باشید. در پارک می توانید تفریحات دیگری از جمله دوچرخه سواری، پیاده روی، گشت و گذار با قایق بر روی دریا و دورهمی های شبانه را تجربه کنید و در کنار اعضای خانواده اوقات شاد و مفرحی داشته باشید.
مکان های دیدنی نزدیک به پارک ساحلی مرد ماهیگیر
• اسکله تفریحی کیش
• پلاژ آقایان
• پارک برفی پنگوئن
• شهربازی هایلند

ساحل میرمهنا کیش

اسکله و پارک ساحلی میرمهنا در شب

آدرس: جزیره کیش، بلوار دریا، حد فاصل مسجد خاتم الانبیا و میدان جاسک، پارک ساحلی میرمهنا
ساعت بازدید: این پارک به صورت شبانه روزی باز است
ساحل میرمهنا در شمال جزیره کیش واقع شده است و یکی از آرام ترین و تمیز ترین سواحل جزیره کیش محسوب می شود. اسکله و پارک ساحلی میرمهنا در نزدیکی محله ای واقع شده است که بومیان آن عرب زبان هستند. پس از گردش در پارک می توانید از بافت سنتی این منطقه نیز دیدن کنید. لحظه غروب آفتاب و حرکت لاک پشت ها از دریا به سمت ساحل از جمله صحنه های جذاب و منحصر به فرد این پارک ساحلی هستند. با قدم زدن در ساحل می توانید انواع صدف، مرجان و سنگ های زیبا را ببینید.

ساحل میر مهنا کیش شب



اسکله ماهیگیری پارک میرمهنا ساحل را به دو بخش تقسیم می کند. در بخش اول آلاچیق هایی برای اسکان گردشگران وجود دارد و در کنار آنها محلی برای پختن کباب در نظر گرفته شده است. نمازخانه، بازار عرب ها، بازار ماهی فروشان، بوفه و ... در این بخش هستند و مسیرهای پیاده روی در کنار ساحل نیز در این بخش قرار دارند. در بخش دوم زمین بازی و رستوران های سنتی و فرنگی وجود دارد. از جمله تفریحات این پارک زیبا می توان به ماهیگیری، دوچرخه سواری و گردش در بازارچه های سنتی اشاره کرد.
مکان های دیدنی نزدیک به پارک ساحلی میرمهنا
• آب انبار دوقلو کیش
• پارک سافاری کیش
• شهر زیرزمینی کاریز کیش
• بولینگ مریم
• پیست کارتینگ

ساحل مرجان کیش

پارک ساحلی مرجان کیش در شب

آدرس: جزیره کیش، میدان مرجان، پشت ساحل مرجان، پارک ساحلی مرجان کیش
ساعت بازدید: پارک به صورت شبانه روزی باز است
یکی از تفریحات جذاب جزیره کیش، تماشای غروب آفتاب و ساحل نقره ای آن است. پارک ساحلی مرجان کیش بهترین مکان برای تماشای طلوع آفتاب از میان آبهای نیلگون خلیج فارس است. این پارک در قسمت شرقی جزیره واقع شده است و بهترین مکان برای پیاده روی و گشت و گذار شبانه است. در این پارک آلاچیق های بسیاری وجود دارد و از امکانات کافی برای اسکان و اقامت شبانه برخوردار است. از تفریحات آبی این پارک ساحلی تا ساعت مشخصی از شب می توان استفاده کرد اما برای پیاده روی و دوچرخه سواری در پارک محدودیتی وجود ندارد.

ساحل مرجان کیش در شب



با قدم زدن در سواحل زیبای پارک ساحلی می توانید انواع صدف و حلزون، عروس های دریایی و مرجان ها را تماشا کنید. در اطراف پارک رستوران و چایخانه های متعددی وجود دارد و می توانید با اعضای خانواده و دوستان خود در این رستوران ها جشن کوچکی به پا کنید و از انواع نوشیدنی گرم و سرد و غذاهای لذیذ جنوبی لذت ببرید. بسیاری از گردشگران پس از گشت زنی در بازارهای نزدیک به پارک، مدتی را برای استراحت در این پارک سپری می کنند و از طبیعت زیبا و هوای دلنشین آن بهره می برند.
مکان های دیدنی نزدیک به پارک ساحلی مرجان کیش
• پارک دلفین کیش
• آکواریوم کیش
• ساحل سیمرغ
• مرکز خرید کوروش

بولینگ مریم کیش

بولینگ مریم کیش در شب

آدرس: جزیره کیش، خیابان سنایی، خیابان دریا، بولینگ مریم
شماره تلفن: 07644421121
ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 11 الی 2 بامداد
بولینگ مریم یکی از بزرگترین و مجهزترین سالن های بولینگ در ایران است و در نزدیکی اسکله تفریحی کیش واقع شده است. مجموعه بولینگ مریم در نزدیکی سواحل دریای خلیج فارس قرار داشته و چشم انداز بسیار زیبایی رو به دریا دارد. این مجموعه مکانی مناسب برای سرگرمی و تفریح تمام اعضای خانواده است و هر شب در جنگ های شادی مفرحی در اسکله تفریحی کیش برگزار می شود لذت ببرید. اگر به دنبال یک محل برای سرگرمی شبانه هستید مجموعه بولینگ مریم و پیاده روی در اسکله تفریحی کیش بهترین گزینه خواهد بود.

بولینگ مریم کیش شب



در مجموعه بولینگ مریم علاوه بر سالن بولینگ تفریحات دیگری نیز وجود دارد، از جمله بیلیارد، سالن های بدن سازی، گیم نت، سالن بازی و سونا در این مجموعه راه اندازی شده است. در بولینگ مریم سالن بزرگی با نام دنیای بازی برای کودکان نیز در نظر گرفته شده است و کودکان تا ساعت ها با بازی های مهیج و جذاب آن سرگرم خواهند شد. نورپردازی مجموعه و تزئینات زیبای آن موجب می شود تا به محض ورود به سالن حس هیجان و شادی در وجود شما شکل گیرد و علاقه مند باشید تا مدت زمان بیشتری را به بازی و وقت گذرانی در سالن بازی صرف کنید.
در طبقه فوقانی مجموعه رستوران و کافه های متعددی وجود دارد. در فضای بیرونی مجموعه بولینگ مریم کافه های سنتی و چندین بوفه نیز به چشم می خورند. هزینه ورودی به سالن بولینگ مریم رایگان است اما برای استفاده از امکانات و بازی های آن باید هزینه جداگانه پرداخت کنید. هزینه بولینگ برای یک ساعت 340 هزار تومان است. هزینه سالن بیلیارد برای هر ساعت 66 هزار تومان بوده و بازی اسنوکر 77 هزار تومان است. بولینگ مریم از مرکز شهر فاصله زیادی نداشته و دسترسی به آن بسیار آسان است.
مکان های دیدنی نزدیک به بولینگ مریم
• اسکله تفریحی کیش
• پارک دلفین و باغ پرندگان
• پارک برفی پنگوئن
• پارک شهر کیش
• شهربازی هایلند


رستوران کوه سنگی

رستوران کوه سنگی کیش در شب

آدرس: جزیره کیش، میدان پردیس، جنب بازار پردیس، رستوران کوه سنگی کیش

شماره تلفن: 07644456764
ساعت بازدید: همه روزه از ساعت 12 الی 1 بامداد
رستوران کوه سنگی یک رستوران سنتی است که در جزیره کیش واقع شده و دارای منظره ای زیبا از دریا و مناظر اطراف است. این رستوران با ظرفیتی بالغ بر 300 نفر و با منوی متنوعی از غذاهای ایرانی و بین المللی به گردشگران و کیشوندان خدمات متنوعی ارائه می دهد. همچنین این رستوران دارای فضایی مناسب برای برگزاری جشن ها، مراسم و میهمانی های خصوصی است. فضای داخلی رستوران به صورتی طراحی شده است که گویی در داخل کوه قرار دارید و تجربه جدیدی برای گردشگران خواهد بود.

رستوران کوه سنگی کیش



رستوران کوه سنگی از دو فضای باز و سرپوشیده تشکیل شده است. در فضای داخلی رستوران تخت های سنتی قرار داده شده است. بخش سرپوشیده رستوران به شکل یک غار که در دل کوه واقع شده است طراحی شده و این حس را به شما القا می کند که در دل طبیعت حضور دارید. در بخش های مختلف رستوران مجسمه و نقوش سنگی زیبایی وجود دارد که قطعا از تماشای آن لذت خواهید برد. از جمله غذاهایی که در این رستوران می توانید میل کنید عبارت است از دیزی سنگی، انواع کباب، میرزاقاسمی و غذاهای محلی و سنتی جنوبی.
مکان های دیدنی نزدیک به رستوران کوه سنگی کیش
• اسکله تفریحی کیش
• پارک دلفین کیش
• پارک شهر کیش
• اسکله و پارک ساحلی مرجان
• مرکز خرید پردیس

کشتی های تفریحی کیش در شب

کیش یکی از مقاصد توریستی محبوب ایران است که برای تفریح و سرگرمی بسیاری از مسافران جذاب است. یکی از فعالیت های معروف در کیش، سفر با کشتی های تفریحی در سواحل زیبا و آبی دریای خزر است. این کشتی ها با ظرفیت مختلف و منظره ای دیدنی از سواحل کیش و جزایر اطراف، گزینه ی بسیار مناسبی برای تفریح و سرگرمی هستند. همچنین برخی از کشتی ها به عنوان رستوران و کافه نیز خدمات رسانی می کنند و در آن ها می توانید از غذاهای لذیذ و نوشیدنی های خوشمزه لذت ببرید. خدمات دیگری از جمله اجرای موسیقی زنده، برنامه های شاد و زنده مانند استند آپ کمدی و قرعه کشی در کشتی های تفریحی ارائه می گردد. در ادامه چند نمونه از بهترین کشتی های تفریحی کیش را معرفی خواهیم کرد:

کشتی تفریح اوستا

کشتی تفریحی اوستا

این کشتی با ظرفیت بالا و امکانات کامل، شامل رستوران، کافه، سالن تلویزیون و مجهز به سیستم صوتی و نورپردازی، برای تفریح و گردش در سواحل کیش مناسب است. با سفر در این کشتی، می توانید از منظره ی زیبای سواحل و جزایر اطراف کیش لذت ببرید و در عین حال از خدمات رستوران و کافه آن نیز بهره مند شوید. همچنین این کشتی قابلیت برگزاری مراسم های خصوصی و گردهمایی های کوچک را نیز داراست. بر روی این کشتی صندلی های مخصوص گردشگران تعبیه شده است تا بتوانند به تماشای غروب آفتاب و ستارگان بپردازند.

کشتی تفریحی آرتمیس

کشتی تفریحی آرتمیس

کشتی تفریحی آرتمیس کیش برای تفریح و دیدن مناظر ساحلی جزیره کیش مناسب است. این کشتی دارای ظرفیتی برابر با 130 نفر است و در میان کشتی های تفریحی کیش، بهترین و بزرگترین رستوران دریایی را دارد. عرشه کشتی به شکل بسیار زیبایی طراحی شده است و چندین ستون شبیه به ستون های تخت جمشید در آن قرار داده شده است که از دور نظر گردشگران را به خود جلب می کند. رستوران این کشتی سرتاسر شیشه ای است و گردشگران می توانند در زمان میل کردن غذا، از منظره اطراف خود لذت ببرند.

کشتی تفریحی نوید

کشتی تفریحی نوید دریا

کشتی تفریحی نوید دریا یکی از لوکس ترین کشتی های تفریحی جزیره کیش است و بهترین و مدرن ترین خدمات و امکانات در این کشتی ارائه می گردد. نورافکن های قدرتمند موجود در این کشتی آب های اطراف را روشن می کند و گردشگران می توانند آب های نیلگون خلج فارس را تماشا کنند. در کشتی تفریحی نوید دریا برنامه ها شاد و مفرحی برای گردشگران در نظر گرفته شده است. از جمله بخش های موجود در این کشتی می توان به زمین بازی برای کودکان، کافی شاپ بر روی عرشه، سالن موزیک، طبقه فرست کلاس و سالن VIP اشاره کرد.

کشتی تفریح تارا

کشتی تفریحی تارا

اگر به دنبال یک کشتی تفریحی لوکس و منحصر به فرد هستید کشتی تفریحی تارا بهترین انتخاب است. نمای داخلی کشتی و عرشه آن به بهترین شکل ممکن و با استفاده از امکانات لوکس و مدرن طراحی شده است. به منظور ایجاد لحظات شاد و مفرح برای گردشگران برنامه های شاد و سرگرم کننده ای بر روی کشتی اجرا می شود تا گردشگران اوقات خوشی را در کنار اعضای خانواده و دوستان خود تجربه کنند. انواع کباب، ته چین و انواع نوشیدنی در این کشتی ارائه می گردد.

کشتی تفریح دنا

کشتی تفریحی دنا

کشتی تفریحی دنا در مقایسه با سایر کشتی های تفریحی از فضای کمتری برخوردار است و خدمات محدودتری به گردشگران ارائه می دهد. کشتی تفریحی دنا از سه طبقه تشکیل شده است. در طبقات مختلف آن رستوران، کافی شاپ و محلی برای نشستن وجود دارد. قیمت بلیط این کشتی ارزان تر از سایر کشتی های تفریحی است و برای گردشگرانی که قصد دارند در هزینه ها صرفه جویی کنند مناسب است. در این کشتی تفریحی برنامه های شاد و مفرح برگزار می شود تا گردشگران ساعت خوشی را در آرامش شب و بر روی آب های خلیج فارس تجربه کنند.

کشتی تفریحی آکواریوم

کشتی آکواریومی با کف شیشه ای

یکی از بهترین و مهیج ترین بخش های تفریحی کیش، سوار شدن بر کشتی های آکواریومی است. کف این کشتی ها شیشه ای است و گردشگران می توانند انواع ماهی ها، مرجان ها و موجودات آبزی را از نزدیک تماشا کنند. دور تا دور این کشتی از شیشه است و گردشگران می توانند در زمان صرف غذا از منظره دریایی اطراف خود لذت ببرند. با این کشتی گویی شما وارد یک آکواریوم عظیم شده اید و آبزیان را از نزدیک ترین فاصله ممکن تماشا می کنید. در کشتی آکواریومی موسیقی زنده اجرا می شود و لحظات شاد و مفرحی را برای گردشگران فراهم می نماید.


مراکز خرید لوکس کیش در شب

یکی از بهترین تفریحات در جزیره کیش بازدید از مراکز خرید لوکس و دیدنی آن است. بی تردید بازدید از این مراکز مدرن و زیبا برای گردشگران بسیار جذاب خواهد بود و می توانند کالاهای اصل و باکیفیتی را در پاساژ ها و مراکز خرید پیدا کنند. در این مراکز اجناس لوکس و خاص برای افراد مشکل پسند وجود دارد. در ادامه به معرفی بهترین مراکز خرید جزیره کیش خواهیم پرداخت.

بازار پردیس2

بازار پردیس 2

آدرس: جزیره کیش، خیابان راضی، بین هتل پارمیس و بازار پردیس 1، بازار پردیس 2
شماره تلفن: 07644456682
ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 9 الی ساعت 13:30 و از ساعت 17:30 تا ساعت 22:30
مرکز خرید پردیس 2 در شرق جزیره کیش واقع شده است و چهار طبقه بسیار وسیع دارد. نمای داخلی این مرکز خرید بسیار زیبا و دیدنی است. مرکز خرید پردیس 2 از امکانات رفاهی مناسبی از جمله زمین بازی برای کودکان، رستوران و کافی شاپ و یک شعبه بانک ملی برخودار است. این مرکز یکی از بهترین مراکز عرضه کنند انواع لوازم خانگی، لباس، کیف و کفش و لوازم آرایشی است.

بازار زیتون

مرکز خرید زیتون

آدرس: جزیره کیش، خیابان فردوسی، میدان امیرکبیر، بلوار ساحل، مرکز خرید زیتون
شماره تلفن: 07644430220
ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 9 الی 13 و از ساعت 17 الی 23
یکی از لوکس ترین مراکز خرید کیش، مرکز خرید زیتون است که به دلیل نزدیکی به هتل ها و مکان های دیدنی مختلف طرفداران بسیاری دارد. در این مرکز خرید کالاهای متنوعی از جمله اسباب بازی، پوشاک بانوان، آقایان و کودکان، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و ادکلن های محبوب و پرطرفدار به فروش می رسند.

بازار رویا مال

مرکز خرید رویامال

آدرس: جزیره کیش، خیابان رودکی، نبش هتل پانیذ، مرکز خرید رویامال
شماره تلفن: 07644467261
ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 9:30 الی 13:30 و از ساعت 17:30 الی 22:30
اگر به برندهای معروف علاقه مند هستید توصیه می کنیم حتما به این مرکز خرید رفته و از اجناس آن دیدن کنید. انواع برندهای خارجی و اصل در این مرکز خرید قابل تهیه هستند. انواع پوشاک مجلسی زنانه و مردانه، پوشاک کودکان، لوازم آرایش، لباس و تجهیزات ورزشی، انواع اکسسوری، کیف و کفش، کالاهای دیجیتال و لوازم منزل در این مرکز خرید عرضه می شوند. از جمله امکانات رفاهی مرکز خرید رویامال می توان به کافی شاپ، فست فود و رستوران اشاره کرد.

مرکز خرید دامون

مرکز خرید دامون

آدرس: جزیره کیش، انتهای خیابان وصال، بلوار ایران
شماره تلفن: 07644459776
ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 9 الی 13:30 و از ساعت 17 الی 23
در مرکز خرید دامون تمام محصولات و کالاها اصل هستند و به همین دلیل قیمت بالایی دارند. در صورتی که به دنبال برند خاصی هستید و اصل بودن آن برای شما اهمیت دارد حتما از این مرکز خرید بازدید کنید. مرکز خرید دامون یکی از لوکس ترین مراکز خرید جزیره کیش است. از جمله امکانات این مرکز خرید عبارت است از رستوران، فودکورت، کافی شاپ و یک پیست اسکی روی یخ. در مرکز خرید دامون انواع کالاهای مورد نیاز از جمله لوازم دیجیتال، پوشاک، کیف و کفش، لوازم بهداشتی و آرایشی، طلا و زیورآلات و مواد غذایی را می توانید تهیه کنید.

مرکز تجاری کیش

مرکز تجاری کیش

آدرس: جزیره کیش، خیابان فردوسی، تقاطع پروین اعتصامی، مرکز تجاری کیش
شماره تلفن: 07644452575
ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 9 الی 13:30 و از ساعت 17 الی 23
یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید جزیره کیش، مرکز تجاری کیش است. در این مرکز خرید بیش از 480 مغازه و بوتیک وجود دارد و کالاها و اجناس بسیار متنوعی در آن به فروش می رسند. انواع پوشاک بزرگسال و بچه گانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم منزل، تجهیزات الکترونیکی و دیجیتال، انواع اکسسوری و لوازم صوتی و تصویری در این مرکز عرضه می گردند. رستوران گردون و چندین کافی شاپ و فست فود از جمله امکانات رفاهی مرکز تجاری کیش است.

جنگ شبانه

جنگ شبانه کیش در شب

جنگ های شبانه کیش یکی از پرطرفدارترین تفریحات این جزیره محسوب می شوند. در این جنگ ها فضای شاد و مفرح برای تماشاگران فراهم می شود و جنگ های طنز و سرگرم کننده با سبک های گوناگون و بسیار متفاوت از جنگ های سایر شهرهای ایران برگزار می گردد. این جنگ ها معمولا در شب و زمانی که تمام مراکز تفریحی و دیدنی فعالیت خود را به پایان رسانده اند آغاز می شوند و گردشگران می توانند با آرامش و خیالی آسوده در آنها شرکت کرده و اوقات شادی را در کنار دوستان و همراه با اعضای خانواده تجربه کنند.

جنگ شبانه کیش



از جمله جنگ های شبانه معروف و محبوب در جزیره کیش می توان به جنگ شبانه دینامیت شو در سالن آمفی تئاتر پارک سافاری، جنگ شب طلایی کیش در سالن آمفی تئاتر قصر هیجان، جنگ ستارگان رنگارنگ کیش در مجموعه فرهنگی و تفریحی کشتی ایرانی و جنگ پازل شو کیش در سالن کنسرت های بولینگ مریم اشاره کرد.

ثبت دیدگاه
دیدگاه کاربران

مطالب مرتبط

10 قانون باورنکردنی جزیره کیش که نمی دانید
10 قانون باورنکردنی جزیره کیش که نمی دانید

جزیره کیش چندین قانون عجیب اما واقعی دارد که بد نیست پیش از سفر به این جزیره با این قوانین آشنا شو...

تفریحات دریایی کیش
تفریحات دریایی کیش

یکی از جذاب ترین بخش های سفر به جزیره کیش، تفریحات دریایی کیش است. اگر اهل تفریح و هیجان باشید و ...

جاهای دیدنی کیش در تابستان
جاهای دیدنی کیش در تابستان

آیا تا به حال در فصل تابستان به کیش سفر کرده اید؟ بسیاری از گردشگران فصل های خنک سال مانند بهار و ...

جاهای دیدنی کیش در زمستان
جاهای دیدنی کیش در زمستان

جزیره زیبا و دیدنی کیش جاذبه های دیدنی بسیاری دارد و بهترین زمان برای بازدید از آنها، فصل زمستان اس...

جاهای دیدنی کیش در پائیز
جاهای دیدنی کیش در پائیز

جزیره کیش همیشه و در تمام فصول سال جذابیت های خاص خود را دارد و همواره برای گردشگرانی که قصد خرید ...

جاهای دیدنی کیش برای کودکان
جاهای دیدنی کیش برای کودکان

در جزیره زیبای کیش جاهای دیدنی بسیاری وجود دارد از جمله مکان های تاریخی، بازارها، تفریحات ساحلی و د...