جاهای دیدنی کیش برای کودکان

جاهای دیدنی کیش برای کودکان
جاهای دیدنی کیش برای کودکان بسیار جذاب است، جاهای تفریجی کیش کیش برای کودکان با آدرس و راهنما بصورت کامل در این پست وجود دارد
تاریخ : 04/05/2023 07:18:44 ب.ظ

در جزیره زیبای کیش جاهای دیدنی بسیاری وجود دارد از جمله مکان های تاریخی، بازارها، تفریحات ساحلی و دریایی که برای تمام اعضای خانواده امکانات مناسبی دارد. اگر شما قصد خرید بلیط هواپیما کیش جهت تفریح در مراکز تفریحی کیش دارید در بیشتر مراکز تفریحی امکانات کافی برای تفریح و سرگرمی تمام سنین فراهم شده است اما در برخی از مراکز دیدنی و تفریحی امکانات ویژه ای برای کودکان مهیا شده است و خانواده ها می توانند با خیالی آسوده از جاهای دیدنی کیش برای کودکان دیدن کنند. شاید یکی از مهمترین دغدغه های خانواده ها، سرگرم کردن کودکان خردسال باشد. بعد از یک گشت و گذار طولانی، بهترین مکان برای آرام کردن کودکان مراکز تفریحی و سرگرم کننده است.
در این مقاله قصد داریم به بررسی لیست کاملی از جاهای دیدنی کیش برای کودکان که مرکز تفریحی مناسب برای کودکان دارند را معرفی کنیم. بسیاری از تفریحات موجود در جزیره کیش به صورتی برنامه ریزی شده است که برای تمام اعضای خانواده مناسب باشد. به صورتی که بسیاری از گردشگران که بلیط هواپیما خریده اند می توانند همراه با فرزندان خود به مراکز تفریحی رفته و تمام اعضای خانواده از گشت و گذار در این مجموعه ها لذت ببرند. در ادامه امکانات و تفریحات موجود در هر یک از جاهای دیدنی کیش برای کودکان می پردازیم.

مطالب مرتبط

تم پارک سنتر کیش

تم پارک سنتر کیش برای کودکان

آدرس: جزیره کیش، میدان غروب، خیابان جهان، تم پارک سنتر کیش
شماره تلفن: 07644487000
ساعت بازدید: همه روزه از ساعت 11 الی ساعت 19
مجموعه گردشگری تم پارک سنتر کیش یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین مجموعه تفریحی و گردشگری در کشور ایران است. این مجموعه مساحتی برابر با 3500 متر مربع دارد که در ساختمان نماد کیش احداث شده است. این پارک از دو بخش مجیک پارک و پارک ژوراسیک تشکیل شده است. در مجیک پارک بخش های جذاب و هیجان انگیز مختلفی وجود دارد. دنیای سه بعدی، خانه وارونه، دنیای جاذبه، دنیای بلک لایت، دنیای آثار خطای دید و چندین بخش جذاب دیگر در این مجموعه وجود دارد.

تم پارک سنتر کیش برای کودکان



بخش دیگر پارک ژوراسیک است. پارک ژوراسیک کیش بزرگترین پارک سرپوشیده در خاورمیانه است و یکی از جذاب ترین تفریحات کیش برای کودکان محسوب می شود. در این پارک کودکان می توانند با دنیای ما قبل تاریخ و زندگی دایناسورها آشنا شوند. در پارک ژوراسیک دایناسورهای بزرگ جثه به شکل طبیعی و بسیار شبیه به واقعیت ساخته شده است. بازدید از این مجموعه جذاب و دیدنی علاوه بر تفریح و سرگرمی جنبه آموزشی نیز داشته و کودکان می توانند با انواع دایناسورها و شکل آنها آشنا شوند. قیمت بلیط تم پارک سنتر کیش 350 هزار تومان است و با خرید این بلیط می توان از دو بخش مجیک پارک و پارک ژوراسیک دیدن کنید.
مکان های دیدنی نزدیک به تم پارک سنتر کیش
• کشتی یونانی کیش
• قلعه جنی
• کلبه هور
• روستای باغو

شهربازی هایلند کیش

شهربازی هایلند کیش برای کودکان

آدرس: جزیره کیش، میدان امیرکبیر، دریاچه پارک شهر، شهر بازی هایلند کیش
شماره تلفن: 09347681362
ساعت بازدید: همه روزه از ساعت 11 تا ساعت 1 بامداد
شهر بازی هایلند یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین شهربازی های سرپوشیده در کشور ایران است که در جزیره کیش قرار دارد. در مجموعه شهر بازی هایلند کیش انواع لوازم بازی مخصوص کودکان و نوجوانان وجود داشته و تمامی اعضای خانواده می توانند اوقات شاد و مفرحی را در کنار یکدیگر تجربه کنند و از سرگرمی های آن لذت ببرند. در شهر بازی هایلند انواع بازی های رایانه ای و بازی های مکانیکی هیجان انگیز و ماجراجویانه و دستگاه های متنوع برای تمام سنین وجود دارد. سینما چند بعدی، مینی گلف، بولینگ، ماشین های کوبنده، پلی استیشن، ترامپولین برای کودکان و بزرگسالان، اتاقک لیزر ماز، شبیه ساز پرواز خلبانی، چرخ و فلک و بازی های فکری برای کودکان از جمله بازی های این مجموعه تفریحی است.

شهربازی هایلند کیش کودکان



در فضای باز مجموعه شهربازی هایلند کیش انواع بازی های مهیج از جمله آبشار، قطار لاستیکی، سورتمه، سفینه، رودخانه وحشی، رولر کاستر هوایی، رولر کاستر آبی، ماشین ضربتی آبی، تاب کودک، سینما 2000، سیمیلاتور و رنجر وجود دارد. در فضای باز کافه و رستوران های متعددی وجود دارد و خانواده ها می توانند دقایقی را در این رستوران ها استراحت کرده و از فضای شاد شهربازی لذت ببرند. هزینه ورود به شهربازی رایگان است اما هر یک از وسایل بازی قیمت مشخصی دارد که با خرید کارت شارژ می توان از آنها استفاده کرد.
مکان های دیدنی نزدیک به شهربازی هایلند کیش
• اسکله تفریحی کیش
• تله کابین میکامال
• بولینگ مریم
• کارتینگ کیش

پارک دلفین کیش

پارک دلفین کیش برای کودکان

آدرس: جزیره کیش، خیابان جهان، جنب پارک نیلوفر، مجموعه پارک دلفین کیش
شماره تلفن: 07644445237
ساعت بازدید: همه روزه از ساعت 16 تا 20
بخش اصلی پارک دلفین ها یک استخر بزرگ با ظرفیت 18 هزار متر مکعب است که چندین گونه دریایی از جمله دلفین، شیر دریایی، گزار دریایی، گربه دریایی و ... در آن زندگی می کنند. محیط زندگی برای این جانوران به صورتی طراحی شده است که آنها احساس آرامش داشته و در این مجموعه زاد و ولد دارند. افراد متخصص در این مجموعه با این موجودات زیبا و دوست داشتنی تمرین می کنند و نمایش های جذابی را برای تماشاگران اجرا می نمایند. کلاسیک شو دلفین ها و سایر حیوان های دریایی همه روزه به مدت 45 دقیقه اجرا می شود و برای کودکان و نوجوانان بسیار مهیج و سرگرم کننده خواهد بود.

پارک دلفین کیش برای کودکان



بخش دیگری از مجموعه پارک دلفین مخصوص نگهداری انواع پرندگان است که باغ پرندگان نام دارد. در باغ پرندگان کیش بیش از 100 نوع گونه پرنده نگهداری می شود. بیشتر پرندگانی که در این باغ زندگی می کنند متعلق به مناطق استوایی هستند و با این شرایط آب و هوایی سازگارند. کودکان با دیدن پرندگان انواع مختلف پرندگان با زندگی آنها آشنا شده و از تماشای نحوه غذا خوردن و شکار کردن آنها لذت می برند. در باغ پرندگان موجودات دیگری از قبیل کروکودیل، لاک پشت و انواع مار نگهداری می شوند. هزینه بلیط پارک دلفین 350 هزار تومان است و برای کودکان زیر 4 سال به صورت نیم بها محاسبه می شود.
مکان های دیدنی نزدیک به پارک دلفین کیش
• آکواریوم کیش
• پارک ساحلی سیمرغ
• اسکله تفریحی کیش
• پارک ساحلی مرجان
• پارک آبی اوشن کیش

پارک آبی اوشن کیش

پارک آبی اوشن کیش برای کودکان

آدرس: جزیره کیش، جاده جهان، پارک آبی اوشن کیش
شماره تلفن: 4000-0764
ساعت بازدید: بانوان سانس اول یکشنبه و سه شنبه از ساعت 9 تا 17 و سانس دوم 12 تا 17، روزهای پنجشنبه ساعت 9 الی 14، روزهای جمعه از ساعت 15 الی 20
آقایان سانس اول روزهای زوج از ساعت 9 الی 17 و سانس دوم از ساعت 12 الی 17، روزهای پنجشنبه ساعت 15 الی 20 و روزهای جمعه ساعت 9 الی 14
پارک آبی اوشن کیش بزرگترین پارک آبی پیشرفته ترین و مدرن ترین پارک های آبی موجود در خاورمیانه است و از امکانات تفریحی و رفاهی متنوعی برخوردار است. این مکان تفریحی برای تفریح تمام اعضای خانواده علی الخصوص کودکان و نوجوانان بسیار مناسب است. تفریحاتی از جمله شنا کردن، حمام آفتاب، ماساژ، نوشیدنی های خنک و ... در این مجموعه تفریحی مهیا شده است. در این مجموعه دو استخر وجود دارد، استخر آبتین که مخصوص نوجوانان بوده و برای شنا و بازی آنها طراحی شده است. استخر دوم استخر آبان نام دارد و برای بزرگسالان در نظر گرفته شده است.

پارک آبی اوشن کیش برای کودکان



دو جکوزی دینگو و رابو محلی برای استراحت و آرامش جسم است. اتاق های ماساژ برای تمامی اعضای خانواده با بروزترین متدهای ماساژ و با استفاده از روغن های طبیعی انجام می شود. یکی از مهیج ترین بخش های پارک آبی اوشن، اتاق فرار است. در این اتاق معماهای بسیاری وجود دارد که برای پیش رفتن در بازی باید آنها را حل کنید. در پارک آبی اوشن می توانید از مچ بندهای شارژی استفاده کنید و دیگر نیازی نیست با خود پول نقد یا کارت بانکی حمل کنید. از دیگر امکانات تفریحی و رفاهی پارک آبی اوشن می توان به سرسره های غول پیکر، راید آرام، راید تند، راید هولناک، رستوران و فروشگاه های آن اشاره کرد. بلیط پارک آبی را می توانید به صورت آنلاین تهیه نمائید. بلیط سانس تمام وقت 926 هزار تومان و سانس نیم وقت 850 هزار تومان است.
مکان های دیدنی نزدیک به پارک آبی اوشن کیش
• پارک دلفین کیش
• کشتی یونانی
• ساحل مرجان کیش
• قلعه جنی
• روستای باغو

پارک برفی پنگوئن کیش

پارک برفی پنگوئن کیش برای کودکان

آدرس: جزیره کیش، بلوار موج، بالاتر از هتل ویدا
شماره تلفن: 07644430323
ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 12 الی 20
یکی از تفریحات هیجان انگیز برای کودکان و نوجوانان، پارک برفی پنگوئن کیش است. پارک برفی اولین پارک برفی ایران و یک مجموعه منحصر به فرد است و گردشگران می توانند یک روز به خاص و به یاد ماندنی را در این پارک تجربه کنند. از جمله تفریحات پارک برفی پنگوئن می توان به سورتمه سواری، تیوب سواری، یخ نوردی، زیپ لاین، پیاده روی بر روی پل معلق و بسیاری از تفریحات برفی دیگر اشاره کرد. در این مجموعه می توانید پس از یک روز گرم، از هوای خنک و مطبوع آن لذت ببرید.

پارک برفی پنگوئن کیش برای کودکان



پارک برفی پنگوئن مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های برف ساز است و ذرات ریز یخ را در دمای منفی 6 درجه سلسیوس در هوا پخش می کند. کودکان می توانند در این مجموعه برف بازی کنند و آدم برفی بسازند. مجموعه پارک برفی پنگوئن بسیار سرد است و به همین دلیل باید لباس گرم همراه داشته باشید، در صورتی که فراموش کرده اید لباس گرم با خود ببرید می توانید لباس مناسب را در داخل مجموعه پارک برفی تهیه کنید. قیمت بلیط مجموعه پارک برفی پنگوئن 540 هزار تومان است.
مکان های دیدنی نزدیک به پارک برفی پنگوئن کیش
• اسکله تفریحی کیش
• پلاژ بانوان و آقایان
• ساحل مرجان کیش

تله کابین میکامال

تله کابین میکامال کیش برای کودکان

آدرس: جزیره کیش، خیابان سنایی، خیابان دریا، مقابل هتل شایان، تله کابین میکامال
ساعت بازدید: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 12 شب
تله کابین میکامال کیش که به تله کابین کیش نیز معروف است یکی از تفریحات هیجان انگیز در جزیره کیش است. تله کابین حدود 3 کیلومتر طول داشته و دکل دارد. مدت زمان رسیدن به انتهای تله کابین حدود 18 دقیقه است. تله کابین دارای 3 ایستگاه است. تله کابین میکامال دارای پارکینگ است و در صورتی که گردشگران با خودروی شخصی خود یا خودروی کرایه ای به این مجموعه بروند نگرانی بایت جای پا ک نخواهند داشت.

تله کابین میکامال برای کودکان



تله کابین میکامال از کنار خط ساحلی عبور می کند. کابین ها دو نوع هستند. کابین معمولی که ظرفیت آنها 8 نفر است. کابین های معمولی امکانات خوبی دارد و برای اعضای خانواده مناسب است. کابین ها دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی، صندلی های راحت، بی سیم، نمایشگر تبلیغات و ... است. کابین های ویژه خدمات ویژه به مسافران ارائه می دهد. در این کابین ها اینترنت بی سیم وجود داشته و گردشگران می توانند از آن استفاده کنند. قیمت بلیط کابین های عادی 275 هزار تومان بوده و بلیط برای کودکان زیر 4 سال رایگان است.
مکان های دیدنی نزدیک به تله کابین میکامال
• درخت سبز کیش
• شهر زیر زمینی کاریز کیش
• پارک دلفین کیش

سافاری کیش

سافاری کیش برای کودکان

آدرس: جزیره کیش، بزرگراه خلیج فارس، بلوار امام، بلوار توسعه، جنب فاز 3 صنعتی
شماره تلفن: 07644450440
ساعت بازدید: همه روزه از ساعت 9 الی 21
سافاری کیش یکی از تفریحات هیجان انگیز در جزیره کیش است که برای تمام اعضای خانواده مناسب بوده و کودکان و نوجوانان نیز می توانند از امکانات و تفریحات آن لذت ببرند. در سافاری کیش ماشین های 6 نفره وجود دارد و کودکان زیر 6 سال نیز می توانند همراه با خانواده خود سوار بر ماشین شده و لذت و هیجان گشت و گذار بر روی تپه های شنی را تجربه کنند. از دیگر تفریحات سافاری کیش پیست موتورهای atv و تریل، تور باگی، بانجی شوتینگ، پینت بال، تونل وحشت، هرم مومیایی کیش، شتر سواری، نردبان معلق و عینک واقعیت مجازی است که برای کودکان و نوجوانان و حتی اعضای خانواده آنها مناسب است.
در پیست کارتینگ سافاری کیش ماشین های مخصوص در اختیار گردشگران قرار داده می شود. برای سوار شدن به این ماشین ها نیازی به داشتن گواهی نامه نیست و کنترل آنها بسیار راحت است. پیست کارتینگ 750 متر طول داشته و عرض آن 8 متر است. در محوطه سافاری کیش رستوران صحرایی به شکل کمپ های سنتی عربی درست شده است و انواع غذاهای محلی و سنتی در آن طبخ می شود. پس از یک گردش هیجان انگیز در مجموعه سافاری کیش می توانید در این رستوران ها استراحت کرده و از آرامش منطقه لذت ببرید.

سافاری کیش برای کودکان



از دیگر بخش های تفریحی پارک سافاری کیش می توان به زومبال، جنگ شبانه و فوتبال حبابی اشاره کرد. هزینه ورودی به پارک سافاری کیش 20 هزار تومان است و هر یک از بخش های آن قیمت متفاوتی دارد. برای صرفه جویی در هزینه می توانید از پکیج های تفریحی پارک سافاری استفاده کنید و از دو الی سه تفریح این مجموعه لذت ببرید.
مکان های دیدنی نزدیک به سافاری کیش
• شهر زیرزمینی کاریز کیش
• آب انبار دوقلوی کیش
• پارک میرمهنا
• دهکده المپیک کیش

ثبت دیدگاه
دیدگاه کاربران

مطالب مرتبط

10 قانون باورنکردنی جزیره کیش که نمی دانید
10 قانون باورنکردنی جزیره کیش که نمی دانید

جزیره کیش چندین قانون عجیب اما واقعی دارد که بد نیست پیش از سفر به این جزیره با این قوانین آشنا شو...

تفریحات دریایی کیش
تفریحات دریایی کیش

یکی از جذاب ترین بخش های سفر به جزیره کیش، تفریحات دریایی کیش است. اگر اهل تفریح و هیجان باشید و ...

جاهای دیدنی کیش در تابستان
جاهای دیدنی کیش در تابستان

آیا تا به حال در فصل تابستان به کیش سفر کرده اید؟ بسیاری از گردشگران فصل های خنک سال مانند بهار و ...

جاهای دیدنی کیش در زمستان
جاهای دیدنی کیش در زمستان

جزیره زیبا و دیدنی کیش جاذبه های دیدنی بسیاری دارد و بهترین زمان برای بازدید از آنها، فصل زمستان اس...

جاهای دیدنی کیش در پائیز
جاهای دیدنی کیش در پائیز

جزیره کیش همیشه و در تمام فصول سال جذابیت های خاص خود را دارد و همواره برای گردشگرانی که قصد خرید ...

جاهای دیدنی کیش در شب
جاهای دیدنی کیش در شب

سفر به جزیره کیش در هر شرایط و در هر فصل از سال بسیار خاطره انگیز و جذاب است اما شب های جزیره جلوه ...