آموزش پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما

آموزش پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما
پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما دیگه سخت نیست! فقط لازمه بدونی چی کار کنی. بیا تا برات بگم چطور می تونی با 60 تومن بری کیش
تاریخ : 05/09/2023 08:18:19 ب.ظ

اگر قصد سفر دارید و می خواهید بلیط هواپیما را با ارزان ترین قیمت ممکن خریداری کنید، بایستی در لیست بلیط های موجود در سایت بلیط کرده گزینه ارزانترین را در قسمت مرتب سازی انتخاب کنید. شاید پس از گشت و گذار طولانی در سایت های مختلف دچار سردرگمی شده باشید و ندانید که کدام قیمت مناسب ترین قیمت ممکن برای پرواز به مقصد مورد نظرتان است. بهترین راه برای جستجوی بلیط ارزان هواپیما استفاده از سرویس رایگان دنبال کردن قیمت در سایت بلیط کده است. با استفاده از این سرویس دیگر نیازی نیست چشم به سایت بدوزید و قیمت بلبط هواپیما را هر لحظه چک کنید.

بلیط ارزان هواپیما

سرویس هوشمند دنبال کردن قیمت بلیط هواپیما

زمانی که شما می خواهید بلیط هواپیما خریداری کنید ابتدا نام مبدا و مقصد را در سایت مشخص می نمائید. تاریخ پرواز نیز در صفحه اول انتخاب می شود. در مرحله بعد لیست پروازهای ایرلاین های مختلف با قیمت های مشخص برای شما نمایش داده می شود. چنانچه قیمت بلیط هواپیما بیشتر از آنچه که شما می خواهید باشد و به دنبال قیمت کمتری هستید، می توانید از سرویس "دنبال کردن قیمت" استفاده کنید. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید یک گزینه به نام "دنبال کردن قیمت" در کنار لیست پروازها وجود دارد. این گزینه را فعال کنید.

دنبال کردن قیمت بلیط هواپیما

مشاهده می کنید که با فعال کردن این گزینه صفحه ای برای شما نمایش داده می شود که مبدا و مقصد پرواز و کمترین قیمت بلیط هواپیما موجود را برای شما نشان می دهد. در قسمت بعدی از شما خواسته می شود تا یک شماره تلفن را وارد کنید. بهتر است شماره تلفن خودتان را وارد کنید تا سریع تر از موجودی بلیط مطلع شوید.

اطلاع رسانی بلیط ارزان هواپیما

در کادر بعدی از شما سوال می شود که چه درصدی از کاهش قیمت به شما اطلاع داده شود؟ با انتخاب درصد، قیمت مورد نظر شما در قسمت پائین کادر نمایش داده می شود. اگر به دنبال بلیط ارزان هستید بایستی آخرین درصد موجود در لیست را انتخاب کنید. به عنوان مثال 25% بیشترین مقداری است که در مورد بلیط تهران به کیش می توان انتخاب کرد.

میزان تخفیف بلیط هواپیما

و در نهایت مشخص کنید که تا چند روز آینده اطلاع رسانی ادامه پیدا کند. از یک روز تا یک ماه می توانید از این سرویس استفاده کنید. در صورتی که تا یک ماه آینده بلیط هواپیما با قیمت مورد نظرتان پیدا نشد و عجله ای برای سفر نداشته باشید می توانید این مراحل را دوباره انجام دهید و چند روز دیگر صبر کنید. اما اگر برنامه سفرتان مشخص است، تعداد روزهای مورد نظرتان را از لیست انتخاب کنید تا هر چه سریع تر بتوانید بلیط سفرتان را با قیمتی ارزان خریداری کنید.

قیمت بلیط ارزان هواپیما

با تکمیل این فرم سایت بلیط کده به صورت هوشمند شما را از بلیط های موجود با قیمت مورد نظرتان مطلع خواهد کرد. اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک صورت خواهد گرفت. پیامک به همان شماره ای ارسال خواهد شد که در این قسمت وارد کرده اید. بنابراین اگر برای خودتان بلیط می خرید، حتما شماره تلفنی که متعلق به خودتان است و در دسترس دارید را وارد کنید تا از پیامک ارسالی مطلع شوید.

بلیط های ارزان معمولا خیلی زود به فروش می رسند، بنابراین هر زمان که پیامک را دریافت کردید از طریق لینکی که در داخل پیامک برای شما ارسال شده است وارد سایت بلیط کده شده و بلیط را خریداری کنید. اگر دیر اقدام کنید ممکن است بلیط فروش رود و دوباره باید منتظر بمانید.

در زمان اطلاع رسانی تمامی بلیط های موجود در سایت به اطلاع شما خواهد رسید. هر گونه بلیط موجود با قیمت مورد نظر شما از هر ایرلاین که باشد برای شما پیامک خواهد شد. احتمال دارد نوع بلیط هواپیما چارتری باشد. در این صورت پیش از خرید بایستی زمان پرواز را حتما بررسی کنید. معمولا بلیط های چارتری و لحظه آخری با پائین ترین قیمت ممکن به فروش می رسند.

چگونه از ارزان شدن بلیط مطلع شویم؟

سرویس "دنبال کردن قیمت" به این صورت کار می کند که هر زمان بلیط هواپیما با قیمت مورد نظر شما در سایت موجود شد، پیامکی مبنی بر ارزان شدن بلیط هواپیما از مبدا به مقصد انتخابی شما برایتان ارسال می شود. متن پیامک را در تصویر زیر مشاهده می کنید که قیمت بلیط هواپیما مشهد و قیمت بلیط هواپیما کیش خدمت رسانی می شود.

پیامک اطلاع رسانی قیمت

برای ورود به صفحه مربوط به خرید بلیط بر روی لینک موجود در پیامک کلیک کنید و یا آن را کپی کرده و در صفحه مرورگرتان الصاق نمائید. بدین ترتیب وارد صفحه خرید بلیط شده و پس از بررسی اطلاعات بلیط می توانید خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید.

ثبت دیدگاه
دیدگاه کاربران

مطالب مرتبط

بزرگترین هواپیمای جهان
بزرگترین هواپیمای جهان

هزاران سال است که انسان ها در تلاشند تا به آسمان بروند. از تلاش های اولیه بشر با استفاده گلایدرها و...

آیا هواپیمای مسافربری چینی جای بوئینگ را در ایران می گیرد؟
آیا هواپیمای مسافربری چینی جای بوئینگ را در ایران می گیرد؟

شرکت هواپیمایی چینی سال هاست که برای سبقت گر...

وسایلی که ورودشان به کابین هواپیما ممنوع است
لیست وسایل ممنوعه به هواپیما

معمولا هر مسافر اجازه دارد تا 5 الی 7 کیلوگرم، بسته به نوع بلیط هواپیما ، بار با خود به داخل کابی...

10 نکته عجیب درباره غذای مسافران در هواپیما
10 نکته عجیب درباره غذای مسافران در هواپیما

شاید شما نیز شایعات بسیاری درباره غذای هواپیما شنیده و در سفرهای هوایی غذاهایی با رنگ و طعم متفاوت...

بالاخره بلیط هواپیما 29% گران شد یا 85%؟
بالاخره بلیط هواپیما 29% گران شد یا 85%؟

قیمت بلیط هواپیما در دو سال گذشته، از ابتدای سال 1400 تا کنون بدون هیچ گونه تغییری به فروش رسی...

سفر با هواپیما یا قطار؟
سفر با هواپیما بهتر است یا قطار

وقتی صحبت از سفر به میان می آید، همه ما می خواهیم با کمترین تلاش ممکن و در سریع ترین زمان به مقصد ...