جاهای دیدنی کیش در تابستان

جاهای دیدنی کیش در تابستان
جاهای دیدنی کیش در تابستان در تابستان کمی متفاوت است. به دلیل شدت گرما در ظهر تنها گزینه های محدودی است که در این مقاله به بررسی کامل می پردازیم
تاریخ : 05/06/2023 05:19:46 ب.ظ

آیا تا به حال در فصل تابستان به کیش سفر کرده اید؟ بسیاری از گردشگران فصل های خنک سال مانند بهار و پائیز را برای بازدید از جزیره کیش انتخاب می کنند. هوای گرم و شرجی جزیره باعث می شود تا تعداد مسافران کمتری در فصل تابستان به کیش بروند، اما اگر به دنبال فرصتی مناسب هستید تا بتوانید بلیط هواپیما کیش را با قیمتی مناسب تر پیدا کنید و از خلوتی جزیره استفاده کنید و از جاهای دیدنی کیش در تابستان و تفریحات آبی و جاذبه های دیدنی ان لذت ببرید، توصیه می کنیم در فصل تابستان به کیش سفر کنید. در این مقاله قصد داریم به بررسی جاهای دیدنی کیش در تابستان که مخصوص فصل تابستان هستند را به شما همراهان عزیز معرفی کنیم.

مطالب مرتبط

ساحل مرجان کیش در تابستان

ساحل مرجان کیش در تابستان

آدرس: جزیره کیش، جاده جهان، میدان مرجان، ساحل تفریحی مرجان

شماره تلفن: 4422121-0764

ساعت بازدید: بازدید از این ساحل 24 ساعته بوده و ورودی آن رایگان است

سواحل تفریحی و زیبای بسیاری در جزیره کیش وجود دارد. امکانات تفریحی و رفاهی مناسبی در این سواحل وجود دارد و گردشگران می توانند یک روز کامل را در آن سپری کرده و اوقات خوشی را تجربه کنند. یکی از سواحل دیدنی و زیبای کیش، ساحل مرجان نام دارد. دلیل نام گذاری این ساحل این است که گردشگران می توانند صخره های مرجانی را از نزدیک تماشا کنند و آب دریا در این قسمت به قدری شفاف و زلال است که تمام موجودات آبزی که در اطراف ساحل زندگی می کنند به راحتی قابل مشاهده هستند. البته در هواپیما کیش وقتی هواپیما ارتفاع کم می کند، ممکن است به دلیل شفافیت آب دریا ماهی ها نیز دیده شوند

در ساحل آلاچیق های بسیاری وجود دارد که مکان مناسبی برای اسکان و استراحت هستند. در کنار هر آلاچیق میز باربکیو وجود دارد و گردشگران و افراد بومی منطقه می توانند غذای خود را بر روی آن آماده کنند. یکی از تفریحات ساحل مرجان قدم زدن در ساحل و تماشای صدف ها و صخره های مرجانی است. تفریحات آبی متنوعی در ساحل مرجانی وجود دارد. قایق سواری، شاتل، بنانا سواری، غواصی در آب های نیلگون خلیج فارس و تماشای مرجان ها و ماهیان رنگارنگ، دوچرخه سواری و حمام آفتاب از جمله تفریحاتی است که می توانید در این ساحل تجربه کنید. وقت گذرانی در سواحل یکی از بهترین جاهای دیدنی کیش در تابستان است.

ساحل مرجان تابستان

در هنگام غروب آفتاب منظره بسیار زیبایی بر روی آب دریا ایجاد می شود و بهترین زمان برای عکاسی است. در این لحظه می توانید در داخل آلاچیق خود بنشینید و لحظات زیبای غروب آفتاب را تماشا کنید. با تاریک شدن آسمان، هوا کمی خنک تر می شود و می توانید در اطراف ساحل دوچرخه سواری کنید و یا با خانواده قدم بزنید. رستوران حافظیه در انواع غذاهای دریایی و جنوبی را سرو می کند. در صورتی که مایل باشید می توانید غذای خود را در فضای باز و با چشم انداز امواج دریا میل نمائید.

مکان های دیدنی نزدیک به ساحل مرجان

· پارک آبی ماریان
· پار ک ساحلی سیمرغ
· پارک دلفین ها و باغ پرندگان
·مجتمع تجاری مرجان

ساحل کلبه هور کیش

ساحل کلبه هور کیش در تابستان

آدرس: جزیره کیش، جاده جهان، میدان هور، ساحل کلبه هور

ساعت بازدید: همه روزه به صورت شبانه روزی

ساحل کلبه هور در بخش غربی جزیره کیش قرار دارد و یکی از سواحل صخره ای جزیره کیش است. یک صخره بزرگ در این ساحل وجود دارد که گردشگران می توانند بر روی آن بیاستند و ماهیگری کنند. از دیگر جاذبه های طبیعی ساحل کلبه هور یک غار 5 متری است که نظر گردشگران را به خود جلب می نماید. یکی از اتفاقات جالبی که در ساحل کلبه هور رخ می دهد، حرکت لاک پشت ها از سمت دریا به سمت ساحل و تخم گذاری است. گردشگران می توانند این صحنه را از نزدیک تماشا کنند.

ساحل هور تابستان

در اطراف ساحل آلاچیق های متعددی وجود دارند که برای پختن غذا و استراحت مناسب هستند. از جمله امکانات موجود در آلاچیق ها می توان به اجاق های خورشیدی، نورافکن و نیمکت اشاره کرد. هر زمان که از گرمای هوا کلافه شدید می توانید به دریا بروید و آب تنی کنید. غواصی در دریای خلیج فارس از جمله تفریحاتی است که می توان در این ساحل تجربه کرد. تیم غواصی به گردشگران آموزش می دهند تا بدون این که به مرجان ها و موجودات آبزی آسیبی بزنند آنها را تماشا کنند. البته ممکن است هم اکنون که به قیمت بلیط هواپیما کیش فکر کنید، هزینه غواصی به نظر شما زیاد نیاید، ولی باید در کیش مدیریت هزینه ها را جدی بگیرید. سواحل از جذاب ترین جاهای دیدنی کیش در تابستان هستند.

از تفریحات موجود در این ساحل می توان به دوچرخه سواری، قایق رانی، تفریحات آبی، ماهیگیری و قدم زدن در ساحل اشاره کرد. اسب سواری در ساحل نیز از دیگر تفریحاتی است که برای گردشگران بسیار جذاب و هیجان انگیز خواهد بود. در صورتی که تجهیزات ماهیگیری داشته باشید می توانید از دریا ماهی صید کنید و آن را بر روی باربکیو بپزید و از خوردن ماهی تازه و لذیذ خلیج فارس لذت ببرید. لوازم ماهیگیری برای کرایه کردن در ساحل وجود دارد.

مکان های دیدنی نزدیک به ساحل کلبه هور

· تم پارک سنتر کیش
· شهر زیرزمینی کاریز
· کشتی یونانی
· روستای باغو

پارک ساحلی سیمرغ کیش تابستان

پارک ساحلی سیمرغ کیش در تابستان

آدرس: جزیره کیش، حد فاصل جاده جهان و جاده دوچرخه سواری، بلوار مرجان، مرجان 11، پارک ساحلی سیمرغ

ساعت بازدید: پارک به صورت شبانه روز برای بازدید عموم آزاد است

پارک ساحلی سیمرغ در قسمت جنوب شرقی جزیره کیش واقع شده است و یکی از معروف ترین سواحل تفریحی جزیره کیش محسوب می شود. بسیاری از گردشگران و افراد بومی جزیره برای تفریح به این پارک می روند. در پارک امکانات تفریحی و رفاهی کافی وجود دارد که موجب می شود اوقات شاد و مفرحی را در کنار دوستان و خانواده تجربه کنید. از بهترین و مهیج ترین تفریحات آبی پارک ساحلی سیمرغ می توان به جت اسکی، پاراسل، شاتل، پاراگلایدر، غواصی، بنانا سواری و ... اشاره کرد.

قایق سواری بر روی آب های نیلگون خلیج فارس و تماشای ماهیان زیبا و رنگارنگ دریا از دیگر تفریحات این پارک ساحلی است. در ساحل پارک مجسمه های مختلفی وجود دارد و یک مجسمه سیمرغ زیبا نیز در داخل پارک به چشم می خورد که نماد پارک سیمرغ است. در پارک ساحلی سیمرغ زمین های ورزشی مجهزی وجود دارد. زمین تنیس، بدمینتون، پیست اسکیت، پینگ پنگ، فوتبال و ... از جمله زمین هایی هستند که برای تفریح و سرگرمی تجهیز شده اند. اگر به دوچرخه سواری علاقه مند هستید می توانید به تعداد اعضای خانواده دوچرخه کرایه کنید و در مسیر مخصوص دوچرخه سواری دور بزنید. اگر قصد دارید تفریحی بدون هزینه داشته باشید، پارک ها یکی از بهترین گزینه های جاهای دیدنی کیش در تابستان هستند.

پارک ساحلی سیمرغ تابستان

در پارک ساحلی سیمرغ پارکی مخصوص کودکان وجود دارد. در این پارک بازی اسباب بازی و وسایل مخصوص برای کودکان قرار داده شده است و کودکان می توانند ساعاتی را در این پارک زیبا بازی کنند. رستوران های ساحلی از دیگر جاذبه های پارک ساحلی سیمرغ است. رستوران مارینا، رستوران سیمرغ، رستوران شاندیز از جمله رستوران های اطراف پارک هستند و تا پارک حدود 1 الی 2 دقیقه فاصله دارند.برخی از ایرلاین ها، همراه با بلیط هواپیما، کوپن تخفیف بلیط این تفریحات را نیز به مسافران خود می دهند.

مکان های دیدنی نزدیک به پارک ساحلی سیمرغ

· پارک دلفین کیش
·باغ پرندگان
· شهر زیرزمینی کاریز
·پارک آبی اوشن

پلاژ اقایان و بانوان کیش در تابستان

پلاژهای بانوان و آقایان کیش در تابستان

آدرس پلاژ بانوان: جزیره کیش، خیابان سنایی، انتهای خیابان آرین، پلاژ بانوان، شماره تلفن: 4424624-0764

آدرس پلاژ آقایان: خیابان فردوسی، انتهای بلوار هنر، پرشین گلف، پلاژ آقایان، شماره تلفن: 4422027-0764

ساعت کار پلاژ بانوان: همه روزه از ساعت 10 تا 18 عصر

ساعت کار پلاژ آقایان: در 6 ماه اول سال، 9 صبح تا 17:30 عصر – در 6 ماه دوم سال، 9 صبح تا 19 عصر

پلاژهای جزیره کیش بهترین مکان برای شنا کردن و حمام آفتاب است. در این مجموعه امکانات مناسبی برای تفریحات آبی و شنا کردن در آب های آرام و نیلگون خلیج فارس فراهم شده است. پلاژ بانوان و پلاژ آقایان به صورت مجزا ساخته شده است و بانوان به راحتی می توانند در دریا شنا کنند و از تفریحات موجود در پلاژ لذت ببرند. در پلاژ کمدهای مخصوصی وجود دارد که می توانید لوازم خود را درون آن قرار بدهید. توصیه می شود اشیای گران قیمت با خود نبرید زیرا مجموعه هیچ مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت. شاید شما هم وقتی قصد خرید بلیط کیش را داشتید، اولین گزینه به پلاژهای کنار دریا بیاندیشید.

پلاژ کیش تابستان

در پلاژ های کیش تفریحاتی از جمله غواضی، فوتبال و والیبال ساحلی، موج سواری، خدمات ماساژ و بدن سازی و ... وجود دارد. گردشگران همراه با یکی مربی غواصی می توانند در اعماق دریا غواصی کرده و از دنیای زیر آب دیدن کنند. در زمان مراجعه به پلاژ لوازم مورد نیاز از جمله حوله، کرم ضد آفتاب، کلاه آفتاب گیر، خوراکی و آب فراموش نشود. در صورتی که می توانید حتما مواد شوینده، صندلی و مایو همراه داشته باشید تا مجبور نباشد همه را خریداری کنید. پس اگر تجهیزات مورد نیاز را دارید می توانید از پلاژ که از پر استقبال ترین جاهای دیدنی کیش در تابستان هستند لذت ببرید.

مکان های دیدنی نزدیک به پلاژ بانوان

· بولینگ مریم
·مرکز خرید زیتون
· مرکز تجاری کیش

مکان های دیدنی نزدیک به پلاژ آقایان

· مرکز خرید میکامال
· اسکله تفریحی کیش

پارک ابی اوشان کیش تابستان

پارک آبی اوشن کیش در تابستان

آدرس: جزیره کیش، جاده جهان، تم پارک آبی اوشن

شماره تلفن: 07644465985

ساعت بازدید: سانس اول از ساعت 9 الی 14 و سانس دوم از ساعت 15 الی 20

یکی از تفریحات مورد علاقه گردشگران برای فصل گرم تابستان، بازی و تفریح در پارک آبی اوشن است. پارک آبی اوشن، یکی از بزرگترین پارک های آبی روباز در کشور ایران است. این پارک آبی مجهز به وسایل و تفریحات بسیار مهیج و جذاب است و تمام اعضای خانواده می توانند لحظات شاد و مفرحی را در این پارک سپری کنند. پارک آبی اوشن همه روزه به جز یکشنبه ها باز است و در دو سانس می توان بلیط آن را خریداری نمود. در پارک آبی سرویس ترانسفر رایگان برای رفت و آمده وجود دارد. برای اطلاع از زمان حرکت با شماره تلفن های مجموعه تماس حاصل کنید. البته ممکن است در برخی روزها سال همراه با بلیط هواپیما برای کیش، به شما کوپن تخفیف پارک آبی اوشان نیز تعلق گیرد.

پارک اوشان تابستان

از تفریحات مهیج و فوق العاده پارک آبی اوشن می توان به پیچالوپ که بلندترین برج در پارک است، اشاره کرد. دینگل، رالی راید، استخر آبتین، استخر آبان، استخر دینگو، راید برکو مخصوص کودکان، ماساژ و اسپا از جمله تفریحات جذاب و منحصر به فرد پارک آبی اوشن هستند. در این پارک انواع رستوران و کافه با تنوع غذایی و نوشیدنی جذاب وجود دارد که قطعا پس از بازی استراحت در آنها بسیار دلچسب و لذت بخش خواهد بود. البته شما می توانید در مقالۀ تفریحات دریایی کیش، اطلاعات کامل تری در خصوص سرگرمی های آبی کیش بدست آورید.

مکان های دیدنی نزدیک پارک آبی اوشن

· پارک دلفین کیش و باغ پرندگان
·کشتی یونانی

شهر کاریز در تابستان

شهر زیرزمینی کاریز کیش در تابستان

آدرس: جزیره کیش، بلوار ولایت، خیابان کاریز، میدان کاریز، شهر زیرزمینی کاریز

شماره تلفن: 07644465985

شهر زیرزمینی کاریز یکی از جاذبه های تاریخی و گردشگری جزیره کیش است. این شهر زیرزمینی در واقع شهر نیست، بلکه یک قنات قدیمی است که امروزه به عنوان یک مکان دیدنی مورد استفاده قرار می گیرد. هوای داخل کاریز بسیار خنک است و اگر به دنبال جایی هستید که از گرمای تابستان در امان بمانید می توانید به این کاریز بروید و ساعاتی را در آن سپری کنید. در داخل کاریز غرفه های صنایع دستی و هنری وجود دارد. رستوران ها و کافه هایی نیز در مسیر وجود دارند که می توانید در آنها کمی استراحت کنید و نفسی تازه کنید. این شهر پر رمز راز، از عجیب ترین جاهای دیدنی کیش در تابستان است.

کاریز کیش در تابستان

در دیوارهای کاریز انواع صدف و مرجان را مشاهده می کنید که در اثر عبور آب در داخل دیوارها باقی مانده اند. از این کاریز در گذشته برای انتقال آب به قسمت های مختلف جزیره استفاده می شد. در طول مسیر 74 چاه وجود دارد که برای برداشت آب مورد استفاده قرار می گرفت. برای خرید بلیط بازدید از این شهر زیرزمینی می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق سایت های مختلف اقدام کنید.

مکان های دیدنی نزدیک شهر زیرزمینی کاریز

· شهر باستانی حریره
·استخر المپیک

ثبت دیدگاه
دیدگاه کاربران
هعفقثص
تاریخ : 08/29/2023 10:15:29 ب.ظ

عالی خیلی بدرد خورد

مطالب مرتبط

10 قانون باورنکردنی جزیره کیش که نمی دانید
10 قانون باورنکردنی جزیره کیش که نمی دانید

جزیره کیش چندین قانون عجیب اما واقعی دارد که بد نیست پیش از سفر به این جزیره با این قوانین آشنا شو...

تفریحات دریایی کیش
تفریحات دریایی کیش

یکی از جذاب ترین بخش های سفر به جزیره کیش، تفریحات دریایی کیش است. اگر اهل تفریح و هیجان باشید و ...

جاهای دیدنی کیش در زمستان
جاهای دیدنی کیش در زمستان

جزیره زیبا و دیدنی کیش جاذبه های دیدنی بسیاری دارد و بهترین زمان برای بازدید از آنها، فصل زمستان اس...

جاهای دیدنی کیش در پائیز
جاهای دیدنی کیش در پائیز

جزیره کیش همیشه و در تمام فصول سال جذابیت های خاص خود را دارد و همواره برای گردشگرانی که قصد خرید ...

جاهای دیدنی کیش در شب
جاهای دیدنی کیش در شب

سفر به جزیره کیش در هر شرایط و در هر فصل از سال بسیار خاطره انگیز و جذاب است اما شب های جزیره جلوه ...

جاهای دیدنی کیش برای کودکان
جاهای دیدنی کیش برای کودکان

در جزیره زیبای کیش جاهای دیدنی بسیاری وجود دارد از جمله مکان های تاریخی، بازارها، تفریحات ساحلی و د...