جاهای دیدنی کیش در پائیز

جاهای دیدنی کیش در پائیز
جاهای دیدنی کیش در پاییز بسیار جذاب و دلربا می باشند. هوای این جزیره زیبا در پاییز بسیار دلچسب است. جاهای دیدنی کیش در پاییز از فصل ها دیگر متنوع تر می باشد
تاریخ : 04/13/2023 11:28:20 ب.ظ

جزیره کیش همیشه و در تمام فصول سال جذابیت های خاص خود را دارد و همواره برای گردشگرانی که قصد خرید بلیط هواپیما کیش را دارند جذاب و سرشار از هیجان است. اما در نیمه دوم سال و با آغاز پائیز حال و هوای جزیره کیش نیز تغییر می کند. دیگر از آفتاب سوزان و هوای شرجی خبری نیست. رطوبت هوا در مقایسه با بهار و تابستان کاهش می یابد و ممکن است گاهی باران نیز ببارد. بسیاری از گردشگران به دلیل شرایط مساعد آب و هوایی این فصل را برای سفر به جزیره کیش و دین جاهای دیدنی کیش در پائیز انتخاب می کنند.
آب و هوا در روزهای پائیزی جزیره کیش ممکن است ناپایدار باشد، یک روز آفتابی و یک روز ابری و بارانی، اما جای نگرانی نیست. در روزهای آفتابی می توان از تفریحات و جاذبه های دیدنی آن بازدید کرد و در روزهای بارانی مجموعه های تفریحی و مراکز خرید سرپوشیده بسیاری وجود دارند که می توانید اوقات خوشی را در آنها سپری کنید. پس همیشه می توانید روی جاهای دیدنی کیش در پائیز حساب کنید. اگر علاقه مند به آب و هوای بارانی و پائیزی هستید توصیه می کنیم حتما در فصل پائیز اقدام به خرید بلیط هواپیما به جزیره کیش سفر کنید و از زیبایی های منحصر به فرد جزیره لذت ببرید. در ادامه به بررسی تعدادی از جاهای دیدنی کیش در پائیز که برای فصل پائیز مناسب هستند را به شما همراهان گرانقدر معرفی خواهیم کرد.

مطالب مرتبط

ساحل درختان نارگیل کیش

ساحل درختان نارگیل کیش در پائیز

آدرس: جزیره کیش، بلوار فردوسی، خیابان پروین اعتصامی، ساحل درختان نارگیل جزیره کیش
ساعت بازدید: همه روزه به صورت شبانه روز
یکی از سواحل جذاب و دیدنی جزیره کیش، ساحل نقره فام درختان نارگیل است. این ساحل در بخش شرقی جزیره واقع شده است و مساحتی برابر با 20 هکتار دارد. در این ساحل حدود 3000 درخت نارگیل وجود دارد و به عنوان یکی از سواحل تفریحی جزیره مورد استفاده قرار می گیرد. در امتداد طولی ساحل درختان نارگیل آلاچیق های بسیاری وجود دارد و گردشگران می توانند ساعاتی از روز را در ساحل مانده و از منظره زیبای ساحل لذت برده و لحظه غروب آفتاب را تماشا کنند.

ساحل درختان نارگیل کیش در پاییز



از امکانات تفریحی ساحل درختان نارگیل کیش می توان به جست اسکی، قایق سواری با قایق پدالی، پارویی، قایق های کف شیشه ای، غواصی و سه چرخ های آبی اشاره کرد. اما به دلیل شرایط متغیر آب و هوایی ممکن است در روزهای ابری و بارانی آب دریا ناآرام بوده و تفریحات آبی با محدودیت و در زمان های خاصی فعالیت دارند. دوچرخه سواری و پیاده روی در ساحل زیبای درختان نارگیل یکی از تفریحات جذاب این ساحل است. از دیگر امکانات تفریحی موجود در ساحل درختان نارگیل زمین فوتبال، والیبال و هندبال است. امکانات رفاهی متعددی نظیر دوش آب، سرویس بهداشتی و چندین بوفه تنقلات نیز در اطراف زمین های بازی وجود دارند که پس از یک بازی پرهیجان حتما مورد نیاز خواهد بود.
مکان های دیدنی نزدیک به ساحل درختان نارگیل کیش
• پارک ساحلی مرد ماهیگیر
• باغ مجسمه کیش
• اسکله تفریحی کیش
• پلاژ آقایان
• مرکز خرید پردیس 1 و 2
• مرکز خرید میکامال
• مرکز تجاری کیش

کشتی یونانی کیش در پاییز

کشتی یونانی کیش در پائیز

آدرس: جزیره کیش، بخش جنوب غربی جزیره، خیابان غروب، میدان غروب، پارک ساحلی کشتی یونانی کیش
ساعت بازدید: همه روزه به صورت شبانه روزی باز است
کشتی یونانی در بخش جنوب غربی جزیره و در نزدیکی ساحل به گل نشسته است. این کشتی از سال 1345 شمسی در این ساحل باقی مانده و تا به امروز به عنوان یکی از جاذبه های دیدنی جزیره کیش مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. کشتی متعلق به یونانی ها بوده است و به همین دلیل آن را کشتی یونانی می نامند. کشتی یونانی در نزدیکی روستای باغو قرار دارد و به دلیل این که مدت بسیار زیادی بی حرکت مانده، بیشتر بخش های آن پوسیده و به محل زندگی ماهی ها و موجودات دریایی تبدیل شده است.

کشتی یونانی در پاییز



در سال های گذشته این امکان وجود داشت تا گردشگران در اطراف کشتی و زیر آن غواصی کنند و قسمت های مختلف آن را از نزدیک تماشا کنند. شاید در اینترنت تصاویری از غواصی در اطراف کشتی یونانی را نیز دیده باشید. اما در حال حاضر به دلیل پوسیدگی بیش از اندازه کشتی و ریزش بده آن دیگر کلوپ های غواصی اجازه این کار را نمی دهند. ثبت عکس از کشتی یونانی و تماشای منظره غروب آفتاب در ساحل آن بسیار جذاب و باشکوه است. پارک ساحلی کشتی یونانی محل مناسبی برای گردش و تفریح است و گردشگران می توانند تفریحاتی از جمله شتر سواری و اسب سواری را در این ساحل زیبا تجربه کنند.
مکان های دیدنی نزدیک به کشتی یونانی کیش
• پارک آبی اوشن کیش
• روستای باغو
• شهر تاریخی حریره

پارک دلفین و پرندگان در کیش

پارک دلفین و باغ پرندگان کیش در پائیز

آدرس: جزیره کیش، خیابان جهان، جنب پارک نیلوفر، مجموعه پارک دلفین کیش
شماره تلفن: 07644445237
ساعت بازدید: همه روزه از ساعت 16 تا 20
پارک دلفین و باغ پرندگان کیش یک مجموعه تفریحی بزرگ و شگفت انگیز است و انواع گونه های جانوری و گیاهی در آن دیده می شود. توصیه می کنیم در سفر به جزیره کیش حتما از این مجموعه دیدنی و جذاب دیدن کنید. در بخش پارک دلفین انواع پستانداران دریایی از جمله دلفین، شیر دریایی، پنگوئن و گربه دریایی نگهداری می شوند و با انجام حرکات سرگرم کننده و زیبایی که به آنها آموزش داده شده است، برنامه های مفرحی را در کنار مربیان خود اجرا می کنند. در پارک دلفین بیش از 20 پستاندار دریایی زندگی می کنند و شرایط زندگی برای آنها به گونه ای فراهم شده است که زاد و ولد نیز دارند.

بخش جذاب دیگر این مجموعه باغ پرندگان نام دارد که حدود 10 هزار پرنده از جمله پلیکان، شترمرغ، انواع طوطی، طاووس، انواع لک لک، قو، توکان و ... از 59 گونه مختلف در آن زندگی می کنند. باغ پرندگان دارای دو بخش است. در یک بخش پرندگان در داخل قفس های مخصوص نگهداری می شوند و در بخش دیگر پرندگان به صورت آزاد و درست به همان صورت که در طبیعت هستند زندگی می کنند.
در قسمتی از مجموعه پارک دلفین انواع خزندگان و مارسانان نیز نگهداری می شوند. مارهای پیتون، بوا، سوسمار ماداگاسکار و انواع عقرب و عنکبوت در این مجموعه زندگی می کنند و با تماشای آنها می توان اطلاعات مفیدی را کسب نمود. برای خرید بلیط مجموعه پارک دلفین و باغ پرندگان می توانید به صورت حضوری به باجه فروش بلیط مراجعه فرمائید و یا از طریق سایت های مربوطه برای تهیه بلیط اقدام نمائید.
مکان های دیدنی نزدیک به پارک دلفین و باغ پرندگان
• پارک ساحلی سیمرغ
• پارک آبی اوشن
• اسکله تفریحی کیش
• مرکز خرید کوروش
• مرکز خرید مروارید
• پلاژ آقایان و بانوان


ساحل کلبه حور در کیش

ساحل کلبه هور در پائیز

آدرس: جزیره کیش، بزرگراه خلیج فارس، جاده جهان، میدان هور، ساحل کلبه هور
ساعت بازدید: همه روزه به صورت شبانه روز
ساحل کلبه هور در غرب جزیره کیش واقع شده است و یکی از بهترین و زیباترین سواحل جزیره کیش برای بازدید در طول شبانه روز است. بازدید از این ساحل هیچ محدودیتی ندارد و در هر ساعتی از روز می توانید با استفاده از خودروی شخصی خود و یا تاکسی به این ساحل زیبا بروید. دقت داشته باشید که این ساحل کمی دور از مرکز شهر است و در صورتی که بخواهید شب را به هتل بازگردید باید به راننده تاکسی زمان برگشت خود را اطلاع دهید. البته در این ساحل اقامتگاه هایی با امکانات رفاهی کافی وجود دارد و در صورتی که تمایل داشته باشید شب را در این ساحل زیبا سپری کنید دیگر جای نگرانی نخواهد بود.
این ساحل صخره ای در گذشته محلی بوده است که ماهیگیران برای استراحت به آنجا می رفتند و در کلبه های موجود در این ساحل اقامت می کردند. به همین دلیل به این ساحل، ساحل کلبه هور می گویند. این ساحل بر خلاف سایر ساحل های جزیره کیش صخره ای است و به دلیل این که از مرکز شهر فاصله زیادی دارد بسیار آرام و خلوت است. در ساحل کلبه هور امکانات تفریحی زیادی وجود ندارد اما اگر به غواصی علاقه مند باشید می تواند در آب های نیلگون خلیج فارس غواصی کرده و ماهیان را از نزدیک تماشا کنید. از جمله امکانات موجود در ساحل می توان به ایستگاه کرایه دوچرخه، آلاچیق و چندین رستوران و کافه اشاره کرد.

ساحل کلبه هور در کیش در شب



از دیگر جاذبه های دیدنی ساحل کلبه هور یک غار زیبا است. این غار 5 متری در زمان مد آب بسیار دیدنی است. در ساحل کلبه هور یک لنج ماهیگیری ایرانی وجود دارد که حدود 10 سال پیش به گل نشسته و بدون استفاده مانده است. غروب آفتاب در این ساحل بسیار دیدنی و منحصر به فرد است. اگر به عکاسی علاقه دارید حتما از لحظه غروب خورشید در این ساحل صخره ای عکس های زیبایی را ثبت کنید.
مکان های دیدنی نزدیک به ساحل کلبه هور
• کشتی یونانی
• قلعه جنی
• شهر زیرزمینی کاریز کیش
• باغ نخل کیش

اسکله تفریحی کیش پاییز

اسکله تفریحی کیش در پائیز

آدرس: جزیره کیش، خیابان سنایی، بلوار دریا، اسکله تفریحی کیش
شماره تلفن: 07644442510
ساعت بازدید: همه روزه به صورت شبانه روز
اسکله تفریحی کیش در قسمت شرق جزیره واقع شده است و حدود 440 متر طول دارد. این اسکله دارای سکوهای چوبی بسیار زیبایی است و گردشگران بسیاری برای تماشای غروب آفتاب و دیدن پرندگان دریایی به این مکان دیدنی می روند. بر روی اسکله و در اطراف آن نیمکت های بسیاری وجود دارد که می توان دقایقی روی آنها نشست و از منظره زیبای دریا لذت برد. در اطراف اسکله کافه و رستوران های متعددی وجود دارد که می توان پس از پیاده روی مدتی را در آنجا استراحت کرد. در نزدیکی اسکله امکانات رفاهی از قبیل سرویس بهداشتی و محلی برای نشستن وجود دارد.

ساحل کیش در پاییز



تفریحات جذاب و مهیجی در اسکله وجود دارد. بهترین تفریحات برای فصل پائیز قایق سواری، جت اسکی و فلای بورد است. در صورتی که دریا آرام باشد می توانید در داخل آب های خلیج فارس غواصی کنید و مرجان ها و آبزیان را از نزدیک ببینید. بهترین و ساده ترین تفریح در اسکله تفریحی کیش قدم زدن و تماشای ماهی ها و مرغان دریایی است. بالون سواری، گردش در اسکله با دوچرخه، سوار شدن بر قایق هایی با کف شیشه ای و ماهیگیری در دیگر تفریحات جذاب و شگفت انگیز در اسکله تفریحی کیش محسوب می شوند. در روزهای گرم و آفتابی و زمانی که آب دریا آرام باشد می توانید با اسکوتر دریایی گشتی در داخل آب بزنید. این اسکوتر در داخل آب حرکت می کند و دیگر نیازی نیست غواصی کنید وکپسول اکسیژن را با خود به زیر آب حمل کنید.
یکی از بخش های جذاب اسکله تفریحی کیش سوار شدن بر کشتی های تفریحی است. سانس فعالیت این کشتی ها متفاوت است و هر کشتی در زمان مشخصی خدمات خود را به گردشگران ارائه می دهد. از جمله کشتی های تفریحی می توان به کشتی سیمرغ، کشتی آکواریومی، کشتی اوستا، کشتی نوید دریا و ... اشاره کرد. برنامه های شاد و مفرحی در کشتی های تفریحی برگزار می شود و گردشگران می توانند در زمان گشت زنی بر روی دریا و تماشای زیبایی های ساحل و دریا در رستوران کشتی غذای مورد علاقه خود را میل کنند.
مکان های دیدنی نزدیک به اسکله تفریحی کیش
• مرکز خرید میکامال
• بولینگ مریم
• پارک دلفین کیش
• کارتینگ کیش
• کاخ مرجان

مراکز خرید کیش در پاییز

مراکز خرید کیش در پائیز

بهترین تفریحی در روزهای بارانی جزیره کیش، رفتن به مراکز خرید و گشت زنی در پاساژهای لوکس و زیبای این جزیره است. در جزیره کیش مراکز خرید بسیاری وجود دارد که بهترین و معتبرترین برندهای دنیا را می توانید در آنها مشاهده کنید. قیمت اجناس در این مراکز خرید به دلیل آزاد بودن واردات مناسب تر از سایر شهرهای کشور است و به همین دلیل بسیاری از گردشگران ترجیح می دهند برندهای معروف را از پاساژهای جزیره کیش خریداری کنند. در ادامه چند مرکز خرید معروف و محبوب جزیره کیش را معرفی خواهیم کرد.

مرکز خرید پردیس 1 کیش

آدرس: جزیره کیش، بلوار فردوسی، روبروی پارک هنگام
شماره تلفن: 07644456500
ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 9:30 الی 13:45 و از ساعت 17 الی ساعت 23
امکانات مرکز خرید: کافی شاپ، رستوران، جنگ شادی و اجرای موسیقی


مرکز خرید پردیس 2 کیش

آدرس: جزیره کیش، بلوار فردوسی، میدان پردیس، مرکز خرید پردیس 2 کیش
شماره تلفن: 07644456220
ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 9:30 الی ساعت 13:45 و از ساعت 17 الی ساعت 23
امکانات مرکز خرید: زمین بازی کودکان، رستوران و کافی شاپ


مرکز خرید پادنا در کیش پاییز

مرکز خرید پادنا

آدرس: جزیره کیش، میدان هرمز، بلوار ایران، مرکز خرید پادنا
شماره تلفن: 07644425555
ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 9 الی 13:30 و از ساعت 17 الی ساعت 20:30
امکانات مرکز خرید: کافی شاپ و رستوران، پارکینگ اختصاصی


مرکز خرید دامون در کیش پاییز

مرکز خرید دامون

آدرس: جزیره کیش، منطقه ساحلی دامون، خیابان وصال، مرکز خرید دامون
شماره تلفن: 07644459776
ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 9:30 الی 23
امکانات مرکز خرید: فودکورت


مرکز تجاری کیش در پاییز

مرکز تجاری کیش

آدرس: جزیره کیش، بلوار ساحل، خیابان فردوسی، مرکز تجاری کیش
شماره تلفن: 07644452614
ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 9 الی 13 و از ساعت 17:30 الی 20:30
امکانات مرکز: محوطه بازی برای کودکان، کافی شاپ


بازار مروارید کیش در پاییز

بازار بزرگ مروارید

آدرس: جزیره کیش، میدان امیرکبیر، بلوار تهران، بلوار مروارید، بازار بزرگ مروارید
شماره تلفن: 07644458886
ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 9 الی 13:30 و از ساعت 17 الی 23
امکانات مرکز: کافی نت، کافی شاپ، تالار، رستوران



کارتینگ کیش در پاییز

کارتینگ کیش

آدرس: جزیره کیش، میدان امیرکبیر، بلوار خلیج فارس، روبروی هتل دریا، کارتینگ کیش
شماره تلفن: 07644422225
ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 17 الی 1 بامداد
کارتینگ یکی از تفریحات مهیج و جذاب است و همه افراد می توانند بدون نیاز به گواهی نامه از این ورزش خاص لذت ببرند. پیست کارتینگ کیش با حدود 20 سال سابقه فعالیت امکانات کاملی را در اختیار گردشگران قرار می دهد. انواع ماشین های یک موتوره و دو موتوره در این مجموعه موجود است. از جمله امکانات رفاهی مجموعه کارتینگ کیش می توان به رستوران، کافی شاپ و سرویس بهداشتی اشاره کرد. قیمت بلیط برای هر نفر 37 هزار تومان است. قیمت بلیط ماشین های تک موتوره برای هر 6 دقیقه 30 هزار تومان و برای هر 10 دقیقه 40 هزار تومان است.

کارتینگ در کیش پاییز



گردشگران می توانند همراه با دوستان و اعضای خانواده در این مجموعه با یکدیگر مسابقه بدهند. ورود افراد زیر 16 سال بدون همراه ممنوع است. افرادی که قد آنها بیشتر از 140 سانتی متر باشد می توانند از ماشین ها استفاده کنند. همراه داشتن مدارک شناسایی در زمان خرید بلیط الزامی است. عکاسی از لحظه رانندگی از جمله خدماتی است که در مجموعه کارتینگ کیش ارائه می شود. افرادی که مایل هستند از رانندگی خود عکسی داشته باشند با پرداخت هزینه عکس می توانند آن را دریافت کنند.
مکان های دیدنی نزدیک به کارتینگ کیش
• اسکله تفریحی کیش
• بولینگ مریم
• پلاژ آقایان و بانوان
• گذر هنرمندان

ثبت دیدگاه
دیدگاه کاربران

مطالب مرتبط

10 قانون باورنکردنی جزیره کیش که نمی دانید
10 قانون باورنکردنی جزیره کیش که نمی دانید

جزیره کیش چندین قانون عجیب اما واقعی دارد که بد نیست پیش از سفر به این جزیره با این قوانین آشنا شو...

تفریحات دریایی کیش
تفریحات دریایی کیش

یکی از جذاب ترین بخش های سفر به جزیره کیش، تفریحات دریایی کیش است. اگر اهل تفریح و هیجان باشید و ...

جاهای دیدنی کیش در تابستان
جاهای دیدنی کیش در تابستان

آیا تا به حال در فصل تابستان به کیش سفر کرده اید؟ بسیاری از گردشگران فصل های خنک سال مانند بهار و ...

جاهای دیدنی کیش در زمستان
جاهای دیدنی کیش در زمستان

جزیره زیبا و دیدنی کیش جاذبه های دیدنی بسیاری دارد و بهترین زمان برای بازدید از آنها، فصل زمستان اس...

جاهای دیدنی کیش در شب
جاهای دیدنی کیش در شب

سفر به جزیره کیش در هر شرایط و در هر فصل از سال بسیار خاطره انگیز و جذاب است اما شب های جزیره جلوه ...

جاهای دیدنی کیش برای کودکان
جاهای دیدنی کیش برای کودکان

در جزیره زیبای کیش جاهای دیدنی بسیاری وجود دارد از جمله مکان های تاریخی، بازارها، تفریحات ساحلی و د...