جاهای دیدنی کیش در بهار

جاهای دیدنی کیش در بهار
جاهای دیدنی کیش در بهار بسیار جذاب و و دلبربا می باشند. جاهای دیدنی کیش در بهار به دلیل هوای مطبوع جزیره کیش از تنوع بسیاری برخوردار می باشند.
تاریخ : 03/30/2023 08:20:55 ب.ظ

جزیره کیش در تمام فصل های سال بسیار زیبا و دیدنی است اما بیشتر گردشگران ترجیح می دهند در فصل بهار به این جزیره سفر کنند تا از جاهای دیدنی کیش در بهار و زیبایی های شگفت انگیز آن دیدن کنند. در فصل بهار جزیره کیش بهترین آب و هوا را دارد و همچنین در برخی روزهای بهار بلیط هواپیما کیش نیز ارزان تر می شود. در این فصل از باران های زمستانی و گرمای خرماپزان تابستانی خبری نیست و هوا بسیار مطبوع و دلپذیر است. بنابراین اگر دوست دارید تجربه جدیدی از سفر به جزیره کیش داشته باشید، توصیه می کنیم در فصل بهار به این جزیره باشکوه سفر و از جاهای دیدنی کیش در بهار لذت ببرید.

مطالب مرتبط

در فصل بهار علاوه بر بازدید از جاذبه های دیدنی و گردشگری، می توانید زندگی پر جنب و جوش مردمان بومی جزیره را تماشا کنید. در بازارهای سنتی آن قدم بزنید و شاهد خرید نوروزی مردم کیش باشید. در فصل اردیبهشت نیز آب و هوای کیش بسیار مطبوع و دلپذیر بوده و هنوز گرمای تابستان شروع نشده است.در این ماه جزیره بسیار خلوت است و به راحتی می توانید از جاذبه های دیدنی و تفریحی آن لذت ببرید. در خرداد ماه هوا کم کم رو به گرمی می رود و بهترین زمان برای سفر خواهد بود.

خرید بلیط هواپیما

و تفریحات آبی و غواصی در آب های خلیج فارس است. در ادامه به معرفی چند مورد از بهترین جاهای دیدنی کیش در بهار خواهیم پرداخت.

ساحل مرجانی کیش

ساحل مرجانی کیش در بهار

آدرس: جزیره کیش، جنوب شرقی جزیره
سواحل جزیره کیش یکی از زیباترین سواحل جنوب کشور محسوب می شوند. یکی از سواحل زیبای جزیره کیش، ساحل مرجانی است که شرقی ترین بخش جزیره واقع شده است. این ساحل مرجانی در نزدیکی یکی از معروف ترین مراکز خرید کیش، بازار مرجان قرار دارد. با قدم زدن در ساحل مرجانی کیش می توان سنگ های دریایی، حلزون ها، مرجان های زیبای دریایی، صدفها و موجودات آبزی را تماشا کرد. ساحل مملو از مرجان هایی است که به رفت سفید هستند. وقتی مرجان ها می میرند، حالتی اسفنجی شکل به خود می گیرند و رنگ آنها سفید می شود و جلوه بسیار زیبایی در داخل آب پدید می آورند.

ساحل مرجانی کیش در بهار


از جمله جاذبه های گردشگری ساحل مرجانی کیش می توان به تماشای طبیعت بکر و آبزیان موجود در دریا اشاره کرد. عکاسی در ساحل، دوچرخه سواری، موتور سواری، غواصی، کایت سواری، تفریحات آبی مانند جت اسکی، قایق سواری، شاتل، پاراسل و ... از دیگر تفریحات ساحل مرجانی جزیره کیش است. شنا کردن در ساحل مرجانی به دلیل این که ممکن است به اکوسیستم این ناحیه آسیب برسد توصیه نمی شود. برای رفت و آمد به ساحل مرجانی می توان از تاکسی یا خودروی شخصی استفاده کرد.
مکان های دیدنی نزدیک به ساحل مرجانی جزیره کیش
• کاخ شماره یک پهلوی کیش: 2 کیلومتر تا ساحل مرجانی (جزیره کیش)
• اسکله تفریحی کیش: 4 کیلومتر تا ساحل مرجانی (مرکز جزیره کیش)
• باغ پرندگان و پارک دلفین: 6 کیلومتر تا ساحل مرجانی (جنوب شرقی جزیره کیش)
• کشتی یونانی: 8 کیلومتر تا ساحل مرجانی (جنوب غربی جزیره کیش)
• شهر زیرزمینی کاریز: 11 کیلومتر تا ساحل مرجانی (جزیره کیش، بلوار میرمهنا)
• شهر باستانی حریره: 11 کیلومتر تا ساحل مرجانی (جزیره کیش، جاده کرانه)
• خانه مردم شناسی بومیان کیش: 15 کیلومتر تا ساحل مرجانی (جزیره کیش، محله سفین)


اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش در بهار

آدرس: جزیره کیش، خیابان سنایی، بلوار دریا، اسکله تفریحی کیش
تلفن تماس: 07644442510
ساعت بازدید: ساعت استفاده از امکانات تفریحی اسکله از ساعت 9 صبح تا 17 شب است
یکی از جاذبه های دیدنی کیش که در قسمت شرقی جزیره واقع شده است، اسکله تفریحی کیش است. اسکله از جنس چوب است و افراد بسیاری در طول روز بر روی آن قدم می زنند. چشم انداز اسکله و لحظات غروب خورشید از اسکله بسیار دیدنی است و در سرتاسر اسکله نیمکت هایی تعبیه شده است تا بتوان روی آن استراحت کرد و از تماشای منظره لذت برد. در اسکله کیش تفریحات متنوعی از جمله قایق سواری، جت اسکی و فلای بورد برای گردشگران در نظر گرفته شده است. با گرم شدن هوا و در اواخر فصل بهار تفریحاتی از قبیل غواصی بسیار لذت بخش خواهد بود.
قدم زدن در اسکله و تنفس هوای پاک جزیره یکی از بهترین تفریحات اسکله است. همزمان با گردش بر روی اسکله می توانید از تماشای مرغان دریایی، لاک پشت ها و ماهی های زیبا لذت ببرند. در امتداد طولی اسکله رستوران ها و کافه های ساحلی متعددی وجود دارد. ورود به اسکله رایگان است اما برای استفاده از امکانات و تفریحات آن باید هزینه جداگانه پرداخت کرد. یکی از تفریحات هیجان انگیز اسکله سوار شدن بر قایق هایی با کف شیشه ای است. کف این قایق ها شیشه ای است و از داخل آن می توانید آبزیان و موجودات آبی مختلف را تماشا کنید.

اسکله تفریحی کیش در بهار


یکی از تفریحات جذاب در فصل بهار، لذت غواصی با اسکوتر دریایی است. با اسکوترهای دریایی می توان ماهی ها و مرجان های دریایی را از نزدیک تماشا کرد. در هنگام گشت زنی با اسکوتر نیازی به کپسول اکسیژن نیست زیبا محفظه مخصوصی از قسمت سر محافظت می کند که به راحتی می توان داخل آن نفس کشید. مدت زمان استفاده از اسکوتر 10 دقیقه است. یکی از تفریحات جذاب اسکله، بالون سواری است. بالون سواری در هوای مطبوع بهاری یکی از تفریحات هیجان انگیز این جاذبه دیدنی است. البته شما می توانید در مقالۀ تفریحات دریایی کیش به لیست کامل تفریحات دریایی کیش دستیابی پیدا کنید.
مکان های دیدنی نزدیک به اسکله تفریحی کیش
• پلاژ مخصوص آقایان و پلاژ مخصوص بانوان
• بولینگ مریم
• کارتینگ کیش
• کاخ مرجان کیش
• پارک دلفین ها و باغ پرندگان


ساحل مرد ماهیگیر

ساحل مرد ماهیگیر کیش در بهار

آدرس: جزیره کیش، ضلع شرقی ساحل جزیره کیش، ساحل مرد ماهیگیر
ساحل مرد ماهیگیر یک پارک ساحلی است که در آن یک مجسمه بزرگ به شکل مرد ماهیگیر وجود دارد که تور خود را به سمت دریا پرتاب می کند. ساحل مرد ماهیگیر یکی از جاذبه های دیدنی جزیره کیش است که گردشگران بسیاری در فصل بهار به این ساحل رفته و از تفریحات آن لذت می برند. یکی از تفریحات جذاب ساحل مرد ماهیگیر، ساختن مجسمه شنی در ساحل است. گردشگران می توانند در آلاچیق ها به استراحت پرداخته و از فضای آرام ساحل و صدای امواج دریا لذت ببرند.

ساحل مرد ماهیگیر کیش در بهار


پارک ساحلی مرد ماهیگیر 4 هزار متر مربع مساحت دارد و در بخش غربی و شرقی آن دو آبنما وجود دارد که به وسیله یک جوی آب صد متری به هم متصل شده اند. در اطراف پارک انواع گیاهان بومی و گونه های گیاهی سازگار با اقلیم جزیره وجود دارند. در پارک ساحلی مرد ماهیگیر کافه و رستوران های متعددی وجود دارند که به صورت شبانه روزی باز هستند و انواع غذاهای فرنگی و سنتی را سرو می کنند. گردشگران می توانند به صورت شبانه روز از این پارک بازدید کنند و از تفریحات و هوای خوب منطقه لذت ببرند. ورودی پارک ساحلی مرد ماهیگیر رایگان است و هیچ محدودیت زمانی برای بازدید از آن وجود ندارد.
مکان های دیدنی نزدیک به پارک ساحلی مرد ماهیگیر
• پلاژ آقایان و بانوان کیش
• اسکله تفریحی کیش
• بولینگ مریم
• کلوپ نگین دریایی خلیج فارس

مرکز خرید میکامال کیش

مرکز خرید میکامال کیش در بهار

آدرس: جزیره کیش، بلوار فردوسی، بلوار امیرکبیر، مرکز خرید میکامال
شماره تلفن: 07644467011
ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب و در روزهای تعطیل از 10 صبح تا 1 بامداد
مرکز خرید میکامال، از مدرن ترین و جدیدترین مراکز خرید جزیره کیش است و انواع برندهای معروف دنیا را می توان در آن یافت. پارکینگ مرکز خرید میکامال ظرفیت بالایی دارد و اگر می خواهید با خودروی شخصی یا کرایه ای به این مرکز خرید بروید، دیگر مشکلی بابت پیدا کردن جای پارک وجود نخواهد داشت. مجموعه میکامال دارای 5 ورودی است. ورودی آفتاب در ضلع شرقی، ورودی باران در ضلع جنوب شرقی، ورودی نسیم در ضلع جنوبی، ورودی مهتاب در ضلع غربی و ورودی VIP. در مرکز خرید میکامال علاوه بر 800 فروشگاه و یک هایپرمارکت، تفریحات متنوعی نیز وجود دارد. مراکز خرید از محبوب ترین جاهای دیدنی کیش در بهار بخصوص برای خانم ها می باشد.

مرکز خرید میکامال کیش در بهار


از جمله تفریحاتی که در مرکز خرید میکامال می توان تجربه کرد عبارت است از تونل باد، تله کابین میکامال، سینما چند بعدی، پاتیناژ، آکواریوم، رستوران های سنتی با منوی غذاهای دریایی، بولینگ، سالن ماساژ، دیجیتال گلف، دنیای اکتشاف، شهر عجایب و مجتمع سینمایی. تله کابین میکامال از کنار خط ساحلی عبور می کند و چشم انداز بسیار زیبایی دارد. منظره ای که از تله کابین میکامال مشاهده می کنید با منظره ای که در سایر تله کابین های کشور دیده اید بسیار متفاوت است. در مرکز خرید میکامال یک جنگل مصنوعی وجود دارد که انواع گونه های گیاهی در آن پرورش داده شده است و وقتی در میان درختان قدم می زنید حال و هوای جنگل های بارانی را تجربه خواهید کرد.
مکان های دیدنی نزدیک به مرکز خرید میکامال
• اسکله تفریحی کیش
• مسیر دوچرخه سواری کیش
• کشتی یونانی کیش
• شهر باستانی حریره
• خانه مردم شناسی بومیان کیش
• آب انبار دوقلوی کیش
• ساحل مرجانی کیش


دره پرتقالی کیش

دره پرتغالی کیش در بهار

آدرس: جزیره کیش، بلوار پیامبر، جاده کرانه
دره پرتغالی کیش در قسمت شمالی جزیره کیش واقع شده است و به دلیل سکونت پرتغالی ها در این منطقه، به دره پرتغالی ها معروف شده است. دره پرتغالی ها به دلیل سرازیر شدن آب های فصلی و سطحی بسیار سرسبز است و پوشش گیاهی انبوهی دارد. کهنسال ترین درخت انجیر یا درخت لور در این دره واقع شده است و بیش از 500 الی 600 سال قدمت دارد و به همین دلیل به نام درخت سبز معروف شده است. این درخت در اقلیم جزیره کیش رشد می کند و حالت بسیار زیبایی دارد. برخی از بومیان و گردشگران برای رسیدن به آروزهای خود پارچه های رنگین به این درخت می بندند. شاید وجود این دره در بین جاهای دیدنی کیش در بهار بسیار تعحب بر انگیز باشد و به نظر نرسد کیش هم دارای جاذبه های تاریخی است.


دره پرتقالی کیش در بهار


در اطراف درخت لور چندین آلاچیق و صندلی برای گردش و گذراندن اوقات فراغت وجود دارد و امکانات رفاهی کافی برای گردشگران فراهم شده است. در فصل بهار این منطقه بسیار زیبا است و آب و هوای بسیار مطلوبی دارد. دره پرتغالی های کیش به دلیل پوشش گیاهی و هوای خنک برای پیک نیک و گردش در فصل بهار بهترین گزینه است. در هر ساعتی از روز می توانید به این دره رفته و از جاذبه های طبیعی و دیدنی آن لذت ببرید.
مکان های دیدنی نزدیک به دره پرتغالی ها
• آب انبار سنتی کیش
• شهر تاریخی حریره کیش

روستا باغو کیش

روستای باغو کیش در بهار

آدرس: جزیره کیش، خیابان باغو، روستای باغو
ساعت بازدید: همه روزه
روستای باغو یکی از جاذبه های گردشگری جزیره کیش است که در بخش جنوب غربی جزیره کیش قرار دارد. به دلیل افزایش تعداد بازدیدکنندگان از این روستا، امکانات رفاهی متعددی از جمله رستوران، کافه، اقامتگاه و ... در روستا فراهم شده است. هدف از این ایجاد این امکانات گسترش صنعت گردشگری و معرفی این روستای تاریخی به گردشگران است. تعداد بومیانی که در روستای باغو زندگی می کنند اندک است و علاوه بر مردم بومی، عده ای از مردم از طایفه ای دیگر به نام «گودر» در این روستا زندگی می کنند که پوستی تیره تر و لهجه متفاوتی دارند. این روستا از سنتی ترین جاهای دیدنی کیش در بهار است.


روستای باغو کیش در بهار


از دیدنی های روستای باغو می توان به آبشخور مخصوص آهوان، پارک دلیران، مسجد باغو، درختان لور، رستوران و اقامتگاه های بوم گردی باغو اشاره کرد. در بخش ورودی روستا کافه و رستوران های زیبا پذیرای مسافران گرانقدر هستند و انواع نوشیدنی و غذای سنتی را برای گردشگران آماده می کنند. انواع غذای محلی از جمله ماهی کبابی، مچبوس گوشت و انواع دمنوش و چای از جمله چای کرک همراه با شیرینی محلی و نان های سنتی مانند نان فطایر بوشعریه، لقیمات، نان رگاگ و عین جمل در کافه و رستوران ها سرو می شوند. در صورت تمایل به اقامت در این روستا می توانید در اقامتگاه های بوم گردی مانده و چند روزی را در این روستای زیبا به گشت و گذار بپردازید.
مکان های دیدنی نزدیک به روستای باغو
• کشتی یونانی کیش
• کلبه هور
• سافاری کیش

باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کیش در بهار

آدرس: جزیره کیش، جنوب شرقی جزیره، داخل پارک دلفین
شماره تلفن: 4471010-0764
ساعت بازدید: همه روزه از ساعت 16 الی ساعت 20
باغ پرندگان جزیره کیش بخشی از مجموعه دلفیناریوم ور بخش جنوب شرقی جزیره است و در سال 1380 تاسیس شده است. در این مجموعه بیش از 57 گونه پرنده وجود دارد و در محیطی شبیه به محیط طبیعی نگهداری می شوند. در باغ پرندگان انواع درختان نخل، لور، اکالیپتوس، بنجامین، کاکتوس و گل های ختمی کاشته شده است. قدم زدن در این باغ در کنار تماشای پرندگان زیبا یکی از تفریحات جذاب در جزیره کیش است. گردشگران می توانند انواع پرندگان را در حالی که مشغول غذا خوردن و شکار غذا هستند تماشا کنند.

باغ پرندگان کیش در بهار


باغ پرندگان از دو بخش تشکیل شده است. بخش اول پرندگانی هستند که در داخل قفس نگهداری می شوند و برای تماشای آنها باید از یک مسیر سرسبز عبور کرد. گردشگران می توانند به صورت پیاده و یا سوار بر اتوبوس قطاری از میان قفس ها عبور کرده و پرندگان را تماشا کنند. اما در بخش دوم پرندگان به صورت آزاد نگهداری می شوند. در این مجموعه هیچ گونه قفسی وجود ندارد و به منظور جلوگیری از فرار پرندگان، بر روی کل مجموعه تور بزرگی کشیده شده است. پرندگانی از جمله لک لک، انواع درنا، پلیکان و فلامینگو در این مجموعه زندگی می کنند و در برکه مشغول شکار ماهی هستند. این بخش از باغ پرندگان یکی از جذاب ترین بخش های مجموعه است. قیمت بلیط برای افراد بزرگسال 182 هزار تومان و برای کودکان زیر 4 سال به صورت نیم بها محاسبه می شود.
مکان های دیدنی نزدیک به باغ پرندگان کیش
• آکواریوم کیش
• پارک دلفین کیش


جزیره هندورابی کیش

جزیره هندورابی کیش در بهار

آدرس: شمال غربی جزیره کیش، جزیره هندورابی
ساعت بازدید: همه روزه به صورت شبانه روزی
جزیره هندورابی یکی از زیباترین جزیره های نزدیک به جزیره کیش است. بسیاری از گردشگرانی که به جزیره کیش سفر می کنند، زمانی را برای بازدید از جزیره هندورابی در نظر می گیرند. جزیره هندورابی در حد فاصل جزیره کیش و جزیره لاوان قرار دارد. جمعیت اندکی در این جزیره زندگی می کنند و جزیره فضای بسیار آرام و بکری دارد. وجود جاذبه های تاریخی و طبیعت زیبای جزیره هندورابی موجب شده است تا این جزیره بازدیدکنندگان زیادی داشته باشد. تنها راه رفتن به جزیره، سوار شدن بر قایق های مسافربری است. از جزیره کیش تا جزیره هندورابی با قایق در حدود یک ساعت و نیم راه است. راه دیگر برای رسیدن به جزیره هندورابی، راه هوایی است. فرودگاه جزیره در سال 1396 احداث شد.

جزیره هندورابی کیش در بهار


در زمان بازدید از جزیره هندورابی به روستای هندورابی، سواحل هندورابی، قبرستان و مسجد جزیره هندورابی، کلوپ دریایی هندورابی دیدن کنید. در جزیره تفریحات متنوعی از جمله جت اسکی، موتورسواری با موتور چهارچرخ، سافاری، غواصی در آب های خلبج فارس و بنانا سواری وجود دارد. در سواحل بکر و دست نخورده جزیره و صخره ها، انواع موجودات آبزی و مرجان های زیبا به چشم می خورند. تماشای طلوع و غروب آفتاب در جزیره هندورابی یکی از جذاب ترین لحظاتی است که قطعا از آن لذت خواهید برد. بهترین اتفاق در بهار، تخم گذاری لاک پشت ها است. در این فصل لاک پشت ها برای تخم گذاری به ساحل می آیند و صحنه بسیار جذابی را خلق می کنند.

شهر زیرزمینی کاریز کیش

شهر زیرزمینی کاریز کیش در بهار

آدرس: جزیره کیش، بلوار میرمهنا، میدان المپیک، نرسیده به میدان فارور، شهر زیرزمینی کاریز

شماره تلفن: 07644431553
ساعت بازدید: همه روزه از ساعت 9 صبح تا ساعت 10 شب
شهر زیرزمینی کاریز در واقع یک شبکه برای انتقال آب های زیر زمینی به مناطق مختلف جزیره است و یک شهر نیست. در گذشته از این کاریز برای منتقل کردن آب استفاده می شد و امروزه به یک موزه و مکان دیدنی تبدیل شده است. سالانه گردشگران بسیاری از این کاریز قدیمی و زیبا بازدید می کنند. هوای داخل کاریز همیشه و در تمام فصول سال خنک است و می توانید ساعت ها در دالان های آن قدم بزنید و از دیوارهای مرجانی و معماری آن لذت ببرید. در طول مسیر از صنایع دستی دیدن کنید. در این شهر زیرزمینی چندین کافه و رستوران وجود دارد که می توانید دقایقی را استراحت کرده و غذای تازه میل کنید.

شهر زیرزمینی کاریز کیش در بهار


از جاذبه های دیدنی شهر زمینی کاریز می توان به سقف های مرجانی، فسیل های موجود بر روی سقف، چاه های قدیمی، تصفیه خانه طبیعی شهر، مسجد مرجانی و هوای مطبوع آن اشاره کرد. در طول مسیر نقوش مختلفی را مشاهده می کنید که از گذشته باقی مانده است و نشان از هنر و فرهنگ زمان گذشته دارد. قیمت بلیط ورود به شهر زیرزمینی کاریز برای هر نفر 130 هزار تومان است و بازدید از تمام شهر حدود 2 الی 3 ساعت زمان می برد.
مکان های دیدنی نزدیک به شهر زیرزمینی کاریز کیش
• بانجی جامپینگ کیش
• پایاب کیش
• باشگاه سوارکاری مروارید در دهکده المپیک
• پارک درخت سبز


پارک ساحلی سیمرغ

پارک ساحلی سیمرغ کیش در بهار

آدرس: جزیره کیش، ضلع جنوب شرقی جزیره، بلوار مرجان، مرجان 11، مجاور هتل مارینا پارک و هتل سیمرغ
ساعت بازدید: همه روزه به صورت شبانه روز
پارک ساحلی سیمرغ یکی از پارک های محبوب و زیبای جزیره کیش است و از محیطی بسیار مفرح و آرام بخش برخوردار است که موجب می شود گردشگران بسیاری به این پارک آمده و اوقات فراغت خود را در این پارک سپری کنند. این پارک امکانات رفاهی و تفریحی متعددی دارد. پیاده روی بر روی ساحل درخشان این پارک یکی از جذاب ترین تفریحات پارک محسوب می شود. امکانات رفاهی این پارک شامل آلاچیق، نیمکت، مسیر مخصوص پیاده روی و مسیر مخصوص دوچرخه سواری است و تفریحات آبی متنوعی نیز برای گردشگران در نظر گرفته شده است.

پارک ساحلی سیمرغ کیش در بهار


دسترسی به این پارک با استفاده از خودروی شخصی و تاکسی به راحتی امکان پذیر است. اگر به دوچرخه سواری علاقه دارید می توانید تمام طول پارک را با دوچرخه طی کرده و از سواحل دیدنی آن لذت ببرید. تفریحات آبی این پارک ساحلی عبارت است از قایق سواری، جت اسکی، پاراسل، پاراگلایدر، شاتل و ... البته در اواخر فصل بهار و با گرم شدن هوا می توانید در آب های اطراف پارک ساحلی غواصی کرده و آبزیان زیبای خلیج فارس را تماشا کنید. در پارک ساحلی سیمرغ چندین مجسمه بزرگ و بسیار زیبا وجود دارد. یکی از مجسمه ها به شکل سیمرغ است و نام پارک نیز از همین مجسمه گرفته شده است.
مکان های دیدنی نزدیک به پارک ساحلی سیمرغ
• پارک دلفین و باغ پرندگان
• برج ایفل کیش
• شهر زیرزمینی کاریز کیش
• صخره خرچنگ ها


سوالات متداول
آیا گرمای هوا در فصل بهار به حدی است که امکان آفتاب گرفتن در ساحل وجود داشته باشد؟
بله، با توجه به اقلیم گرم جزیرۀ کیش، امکان استفاده از ساحل جهت آفتاب گرفتن وجود دارد.
آیا شب ها کیش در فصل بهار سرد است؟
خیر، هوای جزیره کیش در فصل بهار مطبوع بوده و شما می توانید با لباس های سبک در شهر تردد نمایید
در چه زمانی از فصل بهار قیمت بلیط هواپیما کیش ارزان تر می شود؟
عموماً در فصل امتحانات مدارس، یا در صورتی که محرم در بهار باشد، می توانید بلیط هواپیما کیش ارزان قیمت تر پیدا نمایید.
ثبت دیدگاه
دیدگاه کاربران
علیرضا
تاریخ : 05/19/2023 03:39:16 ب.ظ

پلاژها صبح ساعت چند باز می شه معمولا؟

حمید
تاریخ : 05/19/2023 03:44:53 ب.ظ

کاش می گفتی کدوماش جذاب تره، ما که وقت نمی کنیم همشونو بریم تو این 3 روز، حداقل الویت بندی می کردی

آذر
تاریخ : 05/19/2023 03:45:48 ب.ظ

چرا چیزی راجب مراکز غواصی نگفتین؟ تو بهار نمی شه کیش غواصی کرد؟

مهتاب
تاریخ : 05/19/2023 03:48:11 ب.ظ

من و دوستام داریم مجری می آیم کیش واسه تفریح، واسه آفتاب گرفتن صبح بهتره یا عصر؟ تو بهار آفتاب اونجا چطوریه؟ جزغاله نشیم

توحید
تاریخ : 05/19/2023 03:49:09 ب.ظ

اگر چند تا رستوران خوب هم معرفی می کردی خوب بود. سری قبل رفتیم هم کلی پوول ازمون گرفتن، هم غذاهاش تعریفی نداش

سلیمانی هستم
تاریخ : 05/20/2023 02:57:50 ق.ظ

کار کجاست؟ 🤔 آقا کارهای کیش کجاشه؟ لطفا در این مورد توضیح بدید. ممنونم

مطالب مرتبط

10 قانون باورنکردنی جزیره کیش که نمی دانید
10 قانون باورنکردنی جزیره کیش که نمی دانید

جزیره کیش چندین قانون عجیب اما واقعی دارد که بد نیست پیش از سفر به این جزیره با این قوانین آشنا شو...

تفریحات دریایی کیش
تفریحات دریایی کیش

یکی از جذاب ترین بخش های سفر به جزیره کیش، تفریحات دریایی کیش است. اگر اهل تفریح و هیجان باشید و ...

جاهای دیدنی کیش در تابستان
جاهای دیدنی کیش در تابستان

آیا تا به حال در فصل تابستان به کیش سفر کرده اید؟ بسیاری از گردشگران فصل های خنک سال مانند بهار و ...

جاهای دیدنی کیش در زمستان
جاهای دیدنی کیش در زمستان

جزیره زیبا و دیدنی کیش جاذبه های دیدنی بسیاری دارد و بهترین زمان برای بازدید از آنها، فصل زمستان اس...

جاهای دیدنی کیش در پائیز
جاهای دیدنی کیش در پائیز

جزیره کیش همیشه و در تمام فصول سال جذابیت های خاص خود را دارد و همواره برای گردشگرانی که قصد خرید ...

جاهای دیدنی کیش در شب
جاهای دیدنی کیش در شب

سفر به جزیره کیش در هر شرایط و در هر فصل از سال بسیار خاطره انگیز و جذاب است اما شب های جزیره جلوه ...