خرید بلیط هواپیما کیش ایر

پرواز داخلی
پرواز خارجی
بیمه
این فیلد الزامی است
switch
این فیلد الزامی است
این فیلد الزامی است
این فیلد الزامی است
  • بزرگسال (12سال به بالا)
    1
  • کودک (۲ سال تا ۱۲ سال)
    0
  • نوزاد (زیر ۲ سال)
    0
این فیلد الزامی است
این فیلد الزامی است
switch
این فیلد الزامی است
این فیلد الزامی است
این فیلد الزامی است
  • بزرگسال (12سال به بالا)
    1
  • کودک (۲ سال تا ۱۲ سال)
    0
  • نوزاد (زیر ۲ سال)
    0
این فیلد الزامی است
ثبت نام بیمه مسافرتی
نرخ‌های ویژه
ارزانتر از همه جا در

بلیط‌کده

خرید بلیط هواپیما کیش ایر که یکی از شرکت های تابع در منطقه آزاد کیش است برای مسافران کیش بسیار مفید و جذاب است. شرکت هواپیمایی کیش ایر یک شرکت خصوصی است که فعالیت خود را از سال 1370 به صورت رسمی با تمرکز بر خرید بلیط هواپیما کیش آغاز نموده است. هدف از راه اندازی این شرکت توسعه گردشگری و فعالیت در جزیره کیش و گسترش ارتباطات با کشورهای حاشیه خلیج فارس می باشد. این شرکت برای اولین بار در سال 1371 با استفاده از دو فروند هواپیمای اجاره ای فعالیت خود را آغاز کرد و پس از گذشت یک سال تصمیم گرفت استراتژی خود را تغییر داده و با کمک و همکاری متخصصان حرفه ای و کارآزموده فعالیت خود را گسترش دهد.

 

خرید بلیط هواپیما کیش ایر



شرکت هواپیمایی کیش ایر در سال 1376 با مدیریت جدید استراتژی جدیدی را آغاز نمود و با 10 فروند هواپیمای اجاره ای تعداد پروازهای بیشتری را انجام می داد. پس از سال 1376 فعالیت هواپیمایی کیش ایر وارد مرحله جدید شد و تحویل عظیمی در این شرکت رخ داد. هواپیمایی کیش ایر در حال حاضر یکی از ایرلاین های موفق و برتر ایرانی محسوب می شود و اولین ایرلاین ایرانی است که گواهینامه آیوسا دارد.

 


دفتر مرکزی شرکت هواپیمایی کیش ایر در جزیره کیش قرار دارد و آشیانه اصلی این شرکت نیز فرودگاه بین المللی کیش می باشد. از دیگر قطب های فعال شرکت هواپیمایی کیش ایر فرودگاه بین المللی مشهد و فرودگاه مهرآباد تهران است. پروازهای هواپیمایی کیش ایر به دلیل سابقه فعالیت درخشان و امنیت بالای پرواز یکی از پرطرفدارترین هواپیمایی های کشور محسوب می شود.

 

خرید بلیط هواپیما کیش ایر

خرید بلیط هواپیما هواپیمایی کیش ایر به صورت آنلاین

به منظور تهیه بلیط پرواز هواپیمایی کیش ایر تنها کافی است وارد سایت بلیط کده به نشانی اینترنتی www.bilitkade.com شوید. مبدا و مقصد سفر خود را انتخاب نموده و در بخش تاریخ، زمان مورد نظرتان برای سفر را وارد کنید. در این بخش می توانید اقدام به خرید بلیط هواپیما بنمایید. اگر سفر شما یک طرفه است و قصد دارید بلیط رفت تهیه کنید گزینه یک طرفه را انتخاب کنید و اگر می خواهید بلیط رفت و برگشت خود را به صورت همزمان خریداری نمائید، گزینه رفت و برگشت را فعال نموده و بر روی گزینه جستجو کلیک کنید. در نتایج جستجو لیستی از پروازهای مورد نظر شما نمایش داده می شود.

 

خرید بلیط هواپیما کیش ایر


برای مشاهده بلیط های شرکت هواپیمایی کیش ایر می توانید از قسمت فیلتر گزینه ایرلاین کیش ایر را فعال کنید و تنها پروازهای این ایرلاین را مشاهده کنید. لیستی که برای شما به نمایش درخواهد آمد از ارزان ترین پرواز تا گران ترین خواهد بود و می توانید پس از مشاهده قیمت ها و زمان پرواز، بلیط مورد نظرتان را انتخاب کنید. علاوه بر این شما می توانید با استفاده از گزینه مرتب سازی بلیط ها را بر اساس ارزانترین، گرانترین، نزدیک ترین زمان به سفر و ... مرتب سازی نموده و نتایج مورد نظرتان را مشاهده نمایید.
با استفاده از خدمات آنلاین فروش بلیط هواپیما سایت بلیط کده در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید بلیط هواپیما را خریداری نموده و سفر خود را قطعی کنید. یکی از مهمترین مزایای خرید آنلاین صرفه جویی در وقت و هزینه و امکان استفاده از خدمات 24 ساعته می باشد.

 

خرید بلیط هواپیما کیش ایر

 

کلاس های پروازی هواپیمایی کیش ایر

کلاس های پروازی شرکت هواپیمایی کیش ایر به دو دسته کلاس اکونومی یا عادی و بیزنس کلاس تقسیم می شود.شما برای خرید بلیط هواپیما کیش می توانید از بین این کلاس ها اقدام کنید. قیمت و امکانات هر یک از این کلاس های پروازی با یکدیگر تفاوت دارد و خدمات متنوعی در هر یک از کلاس های پروازی به مسافران ارائه می گردد. در ادامه امکانات موجود در هر یک از کلاس های پروازی هواپیمایی کیش ایر را شرح خواهیم داد:

 

خرید بلیط هواپیما کیش ایر


 

کلاس های پروازی اکونومی هوپیمایی کیش ایر

این کلاس پروازی یکی از اقتصادی ترین و رایج ترین کلاس های پروازی هواپیمایی کیش ایر محسوب می شود. در این کلاس پروازی بلیط هواپیما با قیمت کمتری به مسافران عرضه می گردد و امکانات و خدمات مناسبی نیز در طول سفر برای مسافران در نظر گرفته شده است. در کلاس پروازی اکونومی صندلی ها با فاصله نزدیکی از یکدیگر در کابین هواپیما تعبیه شده است و پذیرایی و خدماتی که ارائه می شود متناسب با زمان پرواز و بر حسب نیاز مسافران می باشد. امکاناتی برای سرگرمی و شارژ دستگاه برای مسافران فراهم نمی باشد.
 

کلاس های پروازی تجارت یا بیزنس کلاس هواپیمایی کیش ایر

خدماتی که در این کلاس پروازی به مسافران ارائه می گردد بیشتر از خدماتی است که برای مسافران کلاس اکونومی در نظر گرفته شده است. در این کلاس پروازی امکانات ویژه ای برای مسافران وجود دارد و برای هر مسافر فضای مخصوصی در نظر گرفته شده و فاصله صندلی ها از هم بیشتر از کلاس اکونومی است. صندلی ها امکان تبدیل شدن به تخت را دارند و مسافران می توانند در صندلی های راحتی کمی استراحت کنند. پذیرایی و خدمات ویژه ای برای مسافران بیزنس کلاس وجود دارد و امکانات مناسب برای سرگرمی مسافران نیز فراهم می باشد.

 

خرید بلیط هواپیما کیش ایر

 

صدور کارت پرواز آنلاین هواپیمایی کیش ایر

در حال حاضر امکان دریافت کارت پرواز برای بلیط های هواپیمایی کیش ایر به صورت آنلاین وجود ندارد.

 

پروازهای داخلی هواپیمایی کیش ایر

شرکت هواپیمایی کیش ایر در طول هفته تعداد بسیاری پرواز به مقاصد مختلف داخلی دارد. با مشاهده برنامه پروازی این ایرلاین می توانید برای سفرتان برنامه ریزی کنید. بلیط های موجود در هر روز را می توانید در سایت بلیط کده مشاهده نمایید و بهترین قیمت و مناسب ترین زمان برای سفر را انتخاب کنید. در لیست بلیط های موجود انواع بلیط های چارتری و سیستمی برای شما نمایش داده می شود و شما می توانید ساعات مختلف پرواز و قیمت های موجود را بررسی کنید. از جمله پروازهای داخلی هواپیمایی کیش ایر می توان به موارد زیر اشاره نمود:
بلیط هواپیما تهران هواپیمایی کیش ایر
بلیط هواپیما اهواز هواپیمایی کیش ایر
• بلیط هواپیما آبادان هواپیمایی کیش ایر
بلیط هواپیما اردبیل هواپیمایی کیش ایر
بلیط هواپیما بندرعباس هواپیمایی کیش ایر
بلیط هواپیما کیش هواپیمایی کیش ایر
بلیط هواپیما تهران اصفهان هواپیمایی کیش ایر
بلیط هواپیما شیراز نجف هواپیمایی کیش ایر
• بلیط هواپیما ساری هواپیمایی کیش ایر
• بلیط هواپیما رشت هواپیمایی کیش ایر
بلیط هواپیما کرمانشاه هواپیمایی کیش ایر
• بلیط هواپیما عسلویه هواپیمایی کیش ایر
در بخش پیشنهادات ویژه بلیط کده می توانید بلیط های لحظه آخری را به مقاصد گوناگون مشاهده کنید. بلیط های چارتری و لحظه آخری با قیمتی کمتر از قیمت بلیط های سیستمی به فروش می رسند و مسافران می توانند بلیط خود را با کمترین قیمت ممکن خریداری کنند.

 

پروازهای خارجی هواپیمایی کیش ایر

برنامه پروازهای خارجی هواپیمایی کیش ایر در طول هفته به صورت منظم انجام می شود. مقاصد پروازهای خارجی این ایرلاین برخی از کشورهای آسیایی و خاورمیانه است و شما می توانید از طریق سایت بلیط کده بلیط پرواز خارجی خود را در کمترین زمان ممکن تهیه نمایید. پروازهای خارجی هواپیمایی کیش ایر عبارت است از:
• بلیط هواپیما تهران ازمیر هواپیمایی کیش ایر
• بلیط هواپیما تهران بغداد هواپیمایی کیش ایر
بلیط هواپیما دبی هواپیمایی کیش ایر
• بلیط هواپیما بندرعباس دبی هواپیمایی کیش ایر
• بلیط هواپیما شیراز مسقط هواپیمایی کیش ایر
• بلیط هواپیما مشهد کویت هواپیمایی کیش ایر
• بلیط هواپیما مشهد بغداد هواپیمایی کیش ایر
• بلیط هواپیما مشهد هرات هواپیمایی کیش ایر
• بلیط هواپیما کیش مسقط هواپیمایی کیش ایر
• بلیط هواپیما اهواز دبی هواپیمایی کیش ایر
• بلیط هواپیما شیراز دبی هواپیمایی کیش ایر
بلیط هواپیما استانبول هواپیمایی کیش ایر
• بلیط هواپیما کیش دبی هواپیمایی کیش ایر
• بلیط هواپیما قشم دبی هواپیمایی کیش ایر
• بلیط هواپیما لار دبی هواپیمایی کیش ایر
 

 

خرید بلیط هواپیما کیش ایر

 

پروازهای چارتری هواپیمایی کیش ایر

برای خرید بلیط هواپیما کیش از هواپیمایی کیش ایر گزینه خرید بلیط چارتر هواپیمایی کیش ایر موجود است. می توانید از قسمت فیلتر گزینه چارتری را انتخاب کنید و تمام بلیط های چارتری موجود در تاریخ مورد نظرتان را مشاهده کنید. در کنار هر یک از بلیط ها عنوان چارتری درج شده است که نشان دهنده نوع بلیط است. قیمت بلیط های چارتری معمولا کمتر از بلیط های سیستمی است اما زمان آن نزدیک است و برای افرادی مناسب است که محدودیتی برای سفر ندارند و می خواهند بلیط هواپیما را با قیمت مناسب انتخاب کنید. پس از انتخاب بلیط چارتری و تکمیل مراحل خرید و پرداخت هزینه آن سفر خود را نهایی نمایید.
 

بار مجاز هواپیمایی کیش ایر

قانون حمل بار در شرکت هواپیمایی کیش ایر برای هر یک از پروازهای داخلی و خارجی تعیین شده است. مقدار باری که مسافر می تواند با خود حمل کند در پروازهای داخلی و خارجی متفاوت است. میزان بار مجاز برای هر سفر در اطلاعات درج شده بر روی بلیط پرواز وجود دارد. در صورتی که وزن بار بیشتر از وزن مجاز باشد بایستی در مبدا هزینه اضافه بار را پرداخت نمایید.


بار مجاز برای پروازهای داخلی برای کلاس های پروازی اکونومی و بیزنس کلاس

حداکثر بار مجاز برای هر مسافر: 20 کیلوگرم و مقدار بار مجاز برای حمل در داخل کابین هواپیما 5 کیلوگرم
 

بار مجاز برای پروازهای خارجی برای کلاس های پروازی اکونومی و بیزنس کلاس

حداکثر بار مجاز برای هر مسافر: 30 کیلوگرم و مقدار بار مجاز برای حمل در داخل کابین هواپیما 7 کیلوگرم
شرکت هواپیمایی کیش ایر همانند سایر ایرلاین ها از قوانین یاتا پیروی می نماید. طبق این قانون حمل هر گونه مواد آتش زا، منفجره، کپسول، اسپری های شیمیایی، انواع اسید و سرکه، گازهای اشک آور و بیهوش کننده ممنوع است. علاوه بر این مسئولیت حمل بارهای شکستنی و باارزش بر عهده مسافر است و شرکت هواپیمایی هیچ مسئولیتی در قبال آن بر عهده ندارد.

 

هواپیماهای ایرلاین کیش ایر

 

خرید بلیط هواپیما کیش ایر

 

در حال حاضر 11 فروند هواپیما در ناوگان هوایی هواپیمایی کیش ایر وجود دارد. شرکت هواپیمایی کیش ایر اولین فعالیت خود را با دو فروند هواپیما آغاز کرد اما پس از سال 1376 توانست تحول بزرگی ایجاد کرده و تعداد هواپیماهای خود را افزایش دهد. هم اکنون هواپیماهای موجود در ناوگان هوایی ایرلاین کیش ایر به شرح زیر است:
• 2 فروند هواپیمای ایرباس A321 با ظرفیت 170 مسافر در دو کلاس اکونومی و بیزنس کلاس
• 2 فروند هواپیمای ایرباس A320 با ظرفیت 180 مسافر
• 3 فروند هواپیمای FOKKER 100 با حداکثر ظرفیت 122 مسافر
• 7 فروند هواپیمای مک دانل داگلاس با ظرفیت 155 تا 172 مسافر
 

اطلاعات بین المللی هواپیمایی کیش ایر

شرکت هواپیمایی کیش ایر یکی از 5 شرکت ایرانی است که عضو انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (یاتا ) می باشد. علاوه بر این شرکت هواپیمایی کیش ایر دارای گواهینامه بین المللی آیوسا است و اولین شرکت موجود در ایران می باشد که این گواهینامه را دریافت کرده است. کد یاتا شرکت هواپیمایی کیش ایر Y9 است و در سال 1370 تاسیس شده است.
 

 

پذیرایی در هواپیمایی کیش ایر

مرکز تهیه غذای هواپیمایی کیش ایر با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در زمینه طبخ و توزیع غذا یکی از بزرگترین مراکز تهیه غذا محسوب می شود که در زمینه تهیه غذا برای شرکت هواپیمایی فعال است. این کیترینگ در شهر تهران و در جزیره کیش نمایندگی فعال دارد و علاوه بر تهیه غذا برای مسافران و تیم پرواز، غذای کارکنان شرکت های هواپیمایی داخلی و بین المللی این شرکت را نیز برعهده دارد. این کیترینگ در طول روز حدود 10 هزار غذا را با استفاده از مواد باکیفیت آماده و توزیع می نماید.

 

خرید بلیط هواپیما کیش ایر


شرکت هواپیمایی کیش ایر تلاش کرده است در وعده های غذایی خود از انواع مختلف غذا استفاده کند تا غذایی که در سفر سرو می شود تا مسافران با هر ذائقه ای بتوانند غذای خود را میل کنند. غذایی که در بیزنس کلاس سرو می شود تنوع بیشتری داشته و مسافران می توانند در وعده اصلی از میان دو نوع غذای گوشتی یکی را به دلخواه خود انتخاب کنند. برای میان وعده نیز انواع میوه، آجیل و تنقلات برای مسافران بیزنس کلاس در نظر گرفته شده است و هر زمان که بخواهند مهماندار میان وعده را در اختیار مسافران قرار خواهد داد.
 

 

امکانات پرواز در هواپیمایی کیش ایر

 

خرید بلیط هواپیما کیش ایر

 

شرکت هواپیمایی کیش ایر یکی از ایرلاین های ایمن در کشور محسوب می شود. شما می توانید با خرید بلیط هواپیما کیش از این امکانات استفاده نمایید. مهماندارن و کادر حرفه ای این شرکت هواپیمایی بهترین خدمات را به مسافران ارائه می نماید و به همین دلیل است که هواپیمایی کیش ایر توانسته است رتبه اولین مهمانداری را در میان شرکت های هواپیمایی ایران به نام خود ثبت کند. امکاناتی از قبیل کیترینگ مجهز و پیشرفته، پارکینگ ناوگان و آشیانه تعمیر هواپیما از جمله امکاناتی هستند که شرکت هواپیمایی کیش ایر دارد و معدود شرکت های هواپیمایی از آن برخوردار می باشند. ایجاد امنیت و آرامش برای مسافران در طول سفر و پذیرایی منحصر به فرد و باکیفیت از جمله امکاناتی است که شرکت هواپیمایی کیش ایر به منظور ارائه بهترین خدمات به مسافران خود در نظر گرفته است.
 

 

لانژ ویژه هواپیمایی کیش ایر در فرودگاه

لانژ فرودگاهی یک محیط آرام و لوکس است که برای مسافران در فرودگاه در نظر گرفته شده است و امکاناتی از قبیل اینترنت رایگان، انواع سلف سرویس و اتاق استراحت می باشد تا مسافران در مدت زمانی که منتظر هستند تا زمان پروازشان برسد بتوانند کمی استراحت کرده و خستگی سفر را رفع کنند. هر شرکت هواپیمایی معمولا در فرودگاه برای مسافران خود یک فضای مخصوص را فراهم می نماید و در بیشتر موارد این خدمات برای مسافران بیزنس کلاس قابل استفاده می باشد.

 

خرید بلیط هواپیما کیش ایر


 

تیم پروازی هواپیمایی کیش ایر

تیم پروازی هواپیمایی کیش ایر متشکل از خلبان و کمک خلبان، مهماندار، امنیت پرواز و پرستاران پرواز می باشد که همگی افرادی باتجربه و متخصص هستند و سال ها در این زمینه به صورت حرفه ای در حال فعالیت می باشند. شرکت هواپیمایی کیش ایر به دلیل حضور مهمانداران مجرب و باسابقه توانسته است رتبه اول بهترین مهمانداران را کسب کند. هدف این شرکت ارائه بهترین خدمات به مسافران و توسعه فعالیت خود در ناوگان هوایی کشور است.

 

 

 

 

خرید بلیط هواپیما کیش ایر

 

باشگاه مشتریان هواپیمایی کیش ایر

باشگاه مشتریان هواپیمایی کیش ایر به منظور ارائه خدمات نوین و رفع نیازهای مشتریان راه اندازی شده است. مسافران و مشتریان وفادار این شرکت هواپیمایی می توانند با کسب امتیاز بیشتر از خدمات و امکانات ویژه این ایرلاین بهره مند شوند. رزرو انواع بلیط و هتل به صورت آنلاین از جمله خدماتی است که در این باشگاه ارائه می گردد. در صورت بروز هر گونه مشکل در زمان رزرو بلیط می توانید با پشتیبانی 24 ساعته هواپیمایی کیش ایر در ارتباط باشید.



 

سوالات متداول
آیا کیش ایر بلیط هواپیما به خارج از کشور صادر می کند؟
بله، شرکت هواپیمایی کیش ایر پروازهای گوناگونی را به کشورهای امارات، کویت، عراق و ... انجام می دهد
چگونه می توان با کیش ایر تماس بگیریم؟
در صورتی که بلیط هواپیما کیش ایر خود را از بلیط کده تهیه کرده اید به راحتی می توانید با شماره 02141508 با ما در تماس باشید.
آیا کیش ایر اجازه می دهد که حیوانات خانگی با مسافران در پرواز باشند؟
بله، هواپیمایی کیش ایر در صورت هماهنگی قبلی امکان حمل حیوان خانگی کوچک را با شرایط خاص به مسافران خود می دهد.
آیا کیش ایر خدمات انتقال از فرودگاه به هتل را به مسافران خود ارائه می دهد؟
در صورتی که مسافران پکیج تور کیش را از آژانس های هواپیمایی نمایندۀ کیش ایر خریداری نموده باشند، خدمات ترانسفر را نیز دریافت خواهند نمود.
میزان رضایت مسافران
3.2 از 5 مجموعاً 27 نظر برای هواپیمایی کیش ایر ثبت شده است
★★★★★
★★★★★
موضوع دیدگاه
زمانبندی پرواز 3.1 / 5
تعداد دیدگاه: 27
کیفیت پذیرایی 3.1 / 5
تعداد دیدگاه: 27
برخورد مهمانداران 3.4 / 5
تعداد دیدگاه: 27
3.0
28 فروردین 1403پرواز اصفهان به کيش هواپیمایی کیش ایر
1.0 من 5 فروردین 1403 از اصفهان به کیش پرواز داشتم ساعت 12 شب، 2 ساعت قبل رفتیم فرودگاه اعلام کردن تاخیر داره 2 پرواز میکنه ولی 3 پرواز کرد بعدشم بعد از 5 ساعت معطلی تو فرودگاه به مسافر تو پرواز کیک و آبمیوه میدن، واقعا باعث تاسفه
07 فروردین 1403پرواز کيش به اصفهان هواپیمایی کیش ایر
2.3
04 فروردین 1403پرواز تهران به کيش هواپیمایی کیش ایر
1.0 لطفا به تعداد ضرفیت بلیت بفروشید نه بیشتر
18 اسفند 1402پرواز تهران به کيش هواپیمایی کیش ایر
2.3 پرواز با یک ساعت و پنجاه دقیقه تاخیر انجام شد .
07 بهمن 1402پرواز مشهد به تهران هواپیمایی کیش ایر
4.3 با سلام. در قسمت پذیرش و صدور کارت پرواز بار ما که 4 نفر بودیم، 4 چمدان با وزن مجموعا 89 کبلو بود (یعنی بطور منوسط22 کیلو) خانمی که گویا تازه کار بودند بابت 5 کیلو اضافه بار 115000 تومان ما را جریمه کردند که مسلما مبلغ قابل توجهی نیست.. البته که بار مجاز 20 کیلو هست ولی 2 کیلو اضافه برای هر نفر قابل اغماض نیست؟ ما 4 نفر فقط یک ساک داخل هواپیما داشتیم. البته این موضوع در شرایط غیر رقابتی طبیعی می نماید. ارادتمند.
23 دی 1402پرواز کيش به تهران هواپیمایی کیش ایر
3.0
08 دی 1402پرواز کيش به تهران هواپیمایی کیش ایر
1.7 دو ساعت تاخیر داشت واطلاع رسانی نشد ازین که غذا رو دستمون دادند خوشایند نبود
01 دی 1402پرواز تهران به کيش هواپیمایی کیش ایر
1.7 دو ساعت تاخیر داشت واطلاع رسانی نشد ازین که غذا رو دستمون دادند خوشایند نبود
01 دی 1402پرواز تهران به کيش هواپیمایی کیش ایر
1.0 هنوز پرواز نکردیم
27 آذر 1402پرواز تهران به کيش هواپیمایی کیش ایر
5.0
19 آذر 1402پرواز تهران به کيش هواپیمایی کیش ایر
3.7 فاصله صندلی ها بسیار کم
15 آبان 1402پرواز مشهد به تهران هواپیمایی کیش ایر
3.7
08 آبان 1402پرواز تهران به مشهد هواپیمایی کیش ایر
5.0 پرواز آرومی بود با اینکه بلیط هواپیما گرون بود
17 مرداد 1402پرواز کيش به تهران هواپیمایی کیش ایر
1.0 افتضاح
26 تیر 1402پرواز تهران به مشهد هواپیمایی کیش ایر
2.3 درود و ادب ایام دلنشین دفعه دومه چمدان من توی قسمت بار آسیب دیده، و علیرغم پروازهای متعدد با ایرلاین های مختلف هر دوبار هم در پرواز کیش ایر این اتفاق افتاده.
12 تیر 1402پرواز کيش به شيراز هواپیمایی کیش ایر
1.0 همیشه تاخیر داره
21 خرداد 1402پرواز کيش به شيراز هواپیمایی کیش ایر
2.3
08 خرداد 1402پرواز تهران به مشهد هواپیمایی کیش ایر
3.0
07 اردیبهشت 1402پرواز کيش به تهران هواپیمایی کیش ایر
5.0
07 اردیبهشت 1402پرواز کيش به تهران هواپیمایی کیش ایر
5.0
02 اردیبهشت 1402پرواز تهران به شيراز هواپیمایی کیش ایر
5.0
27 فروردین 1402پرواز مشهد به اصفهان هواپیمایی کیش ایر
4.3
21 فروردین 1402پرواز تهران به کيش هواپیمایی کیش ایر
5.0
19 فروردین 1402پرواز کيش به شيراز هواپیمایی کیش ایر
5.0
19 فروردین 1402پرواز کيش به شيراز هواپیمایی کیش ایر
4.3
17 فروردین 1402پرواز کيش به يزد هواپیمایی کیش ایر
4.3 صبحانه ش به نظرم زیاد جالب نبود
13 فروردین 1402پرواز تهران به کيش هواپیمایی کیش ایر